Catkin Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hadde vært fett å kunne sove med øynene åpne da. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, ikkesant. Har du noen gang sett øynene til noen når de sover? Minner meg om et lik.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det er bare ekkelt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har sett det ja^^. Det er småskummelt. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Var skikkelig irreterende en gang når jeg sovnet etter å ha vært våken i rundt 42 timer og sett to og en halv sesong med The Simpsons. Var bare to disker igjen av siste sesongen jeg skulle se. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Jeg har sovnet på parketten i et treningsstudio der det var pågående aerobiktime med masse musikk og instruktør som bjeffet kommandoer. Jeg våknet når timen var over og lurte på hvorfor vekkeklokka hadde slått seg av automatisk. Flaut når jeg la merke til alle som kom svette og flirende forbi meg Endret 16. november 2007 av Noel Leon Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Sovna i klasserommet på VGS etter en natt med lite søvn. Gikk hjem i friminuttet og la meg. Var på flyet hjem fra Island. Ca. halvfult, så jeg fant meg en tom 3-seter og la meg i de. Våkna av at flyvertinna ba meg feste setebeltet og gjøre klar for landing. Tok meg en blund på jobb, var på et rom helt alene for å vaske noen omslag med en høyttrykksspyler. Satte meg ned i et hjørne og duppa av. Sovna i kantina på samme jobb Hodet på musematta på LAN Duppa av under filmtitting Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Time to sleep altså? Nei. Time to reload. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg sitter da i rullestol, og som mange vet så elsker rullstolbrukere og stå og slappe av på bakhjula. Jeg har da en evne til og sovne der, og hva skjer med balansen når man sover?, joda, den forsvinner... Dette har skjedd diverse steder på skolen, hjemme, hos kamerater, og ikke minst på LAN Har nå etterhvert lært meg og stå der i søvne også, men kameratene mine syns det er like morsomt hver gang og dytte litt på meg så jeg detter Klarte også og sove sammenhengende i 34 timer etter Polar Party Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Sovna mens eksen holdt på 'der nede'. Var ikke særlig populært. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg har slåkna i stående stilling før, sånn at jeg var nødt til ta meg i mot når jeg sank sammen. Men, da var mestringsøvelsen heldigvis akkurat over. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Sovna mens eksen holdt på 'der nede'. Var ikke særlig populært. Ble ikke akkurat godt mottatt av exen min heller det. Huff, hun ble skikkelig lei seg å greier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg blir litt misunnelig her jeg sitter, jeg vil også sove! Jeg klarer aldri å sovne av, men det i det siste har det vært nært på bussen Husker jeg var med fatter'n på biltur til danmark. Vi kjørte fra Tromsø, gjennom Luleå og nedover mot Danmark. Var våken i 3 døgn i strekk ... Klare ikke sove i bilen >.< Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Å stå ute å vente på bussen i 1 time når det er fettkaldt ute, for å så komme inn i en veldig varm buss og skal sitte der i 30mm går ikke bra... heldigvis er endestasjon bare 100 meter lengre bort enn der jeg skal, så går oftest bra.. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kom på en gang da jeg ikke forstod at jeg faktisk klarte å sovne. Var på klassetur i Sirdalen en plass, minusgrader om natta og sover i telt i soveposer uten underlag på grus. Men av en eller annen merkelig grunn ahr jeg aldri sovet så bra i mitt liv, var som om jeg bare lukket øynene så var det morgen. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ah, det er deilig og fælt på samme tid. Deilig at det er neste dag og at det virker som du bare har blunket, fælt at du ikke får sove noe lengre. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Fantastisk, klarer såvidt å sove i min egen seng. Misunner folk som kan sovne hvor som helst. Har sovnet på buss sånn maks 2 ganger i mitt liv Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg sovner etter 15-20 min. i ro. I sengen. Nå sliter jeg med å soooooove Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Presterte og sovne når vi pakka opp gaver på julaften Gud så effektiv jeg er... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jeg har klart å snu døgnet helt dramatisk i jula. Nå er det så vidt jeg klarer å holde meg våken etter klokka 9 og jeg vokner somregel klokka 6 om morgen til vanlig:) Endret 31. desember 2007 av Dynejonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå