Gå til innhold

Så evig trøtt jeg er..

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sovna over en frysedisk med is i! Skulle ha en is, også var det så godt å sove der, så jeg la meg nedpå.

Har også sovna i utallige timer på skolen. Spesielt norsktimene. Ble litt mye med 10 timer i uka.

Og filmvisning i auditoriet er alltid en god mulighet til å få seg en blund på øyet. : D

Endret av graslauk
Lenke til kommentar

Har sovnet på bussen div ganger, og endt opp steder jeg absolutt ikke ville.

Sov en hel skoletime på skolen, lå bakerst i klasserommet og sov.

Men jeg kan ellers sovne når jeg vil. Er ikke værre enn å sette seg godt, eller legge seg for så å lukke øynene og slappe skikkelig av :)

Lenke til kommentar

Husker jeg var i konfirmasjonen til kusinen min, var i kirka på morgenen, ja der satt jeg da trøtt og jævlig. At presten skravla om noe kjedelig saker gjorde det heller ikke bedre. Kjente bare at øyelokkene falt ned, prøvde desperat og holde de oppe, men det var umulig. Etter en stund med iherdig prøve-og-holde-øyelokkene-åpne falt bare hodet mitt bak og stolen og jeg satt der og snorket mens de aller fleste i kirka så på meg. Fy balle så flau jeg var da. :blush:

Kan legge til at hele familien min var der også. (Tante, onkel, fettere, kusiner, bestemødre, bestefedre osv)

Lenke til kommentar

Jeg "sliter" med det motsatte.

Klarer ikke å sove andre steder enn i min egen seng.

Hver morgen har jeg en to timers busstur til skolen (fra kl 6 til 8 på morgenen)

Har aldri klart å sove.

Jeg fløy hjem med "business class" fra Miami til Frankfurt. Flyturen tok 11 timer, stolene var behagelige, det var god plass, men ikke svarten om jeg klarte å sovne.

Har forøvrig en kompis som sovnet i et lyskryss, og han ble vekket av en politimann som banket på ruta :p

Lenke til kommentar

Plasser jeg har sovnet faktisk :hmm:

Sovnet stående på trappen en gang, var tidlig på morgenen så hadde jeg vel ringt på døren og stod å ventet. Da de kom og så at jeg sov hadde de bare fått meg inn på ett vis og latt meg stå der i gangen å sove meg ferdig.

Vider sovnet jeg sittende på en trapp, voknet opp av at jeg lå på tunet og hadde ramlet ned.

Merkelig dag det der egentlig, hadde vært hos noen venner så gikk jeg hjem å lagg meg på sofaen for å sove videre. Våknet opp i kjøleskapet/rommet. Den dagen er nesten helt borte for meg. :ermm:

Andre steder jeg har sovnet er vel i skogen, på blåbær tur med barnehagen. Har vel sovnet på hesteryggen noen ganger å bare voknet av at jeg plutselig er hjemme.

Bussturer er også søvnfremkallende, klarer aldri å komme meg av og bussjoførene roper opp i høytalerene om at folk må vekke meg å si at jeg må få pellt meg hjem :blush: Har vel sovnet i en kano, som da også kantet og så er det jo seff skole og andre kjedelige sammensettninger som bare skriker etter jon-blund.

det-var-det.

Lenke til kommentar

Skulle se en film, husker ikke at jeg var trøtt en gang. Klokka var bare 8 på fredagskvelden, våkna halvsittende i senga med klærne på dagen etter. Varmeovnen stod på fullt sia det var kaldt da jeg satte meg for å se på filmen. Fatter slo opp døra klokka 10 på lørdagen og lurte på hvorfor i helvette det var 40 grader på rommet. Satan jeg våkna svett og tung i huet. Filmen hadde sikkert loopa nok ganger til at underbevisstheten min kan den utenatt :!:

Endret av darkz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...