Bruktbilen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har ofte tatt en liten lur på tastaturet, blir fine merker på ansiktet av det. Har også sovnet en del mens jeg sitter i en stol og ser på filmer på dataen, det ender aldri godt, men våkner alltid rett før jeg faller ned. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg har sovna over en frysedisk med is i! Skulle ha en is, også var det så godt å sove der, så jeg la meg nedpå. Har også sovna i utallige timer på skolen. Spesielt norsktimene. Ble litt mye med 10 timer i uka. Og filmvisning i auditoriet er alltid en god mulighet til å få seg en blund på øyet. : D Endret 15. november 2007 av graslauk Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har sovnet på bussen div ganger, og endt opp steder jeg absolutt ikke ville. Sov en hel skoletime på skolen, lå bakerst i klasserommet og sov. Men jeg kan ellers sovne når jeg vil. Er ikke værre enn å sette seg godt, eller legge seg for så å lukke øynene og slappe skikkelig av Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hadde jeg hatt lyst kunne jeg sovnet slik jeg sitter nå. Fantastisk godt. Malmstolen er faktisk så god som de skal ha det til selv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Husker jeg var i konfirmasjonen til kusinen min, var i kirka på morgenen, ja der satt jeg da trøtt og jævlig. At presten skravla om noe kjedelig saker gjorde det heller ikke bedre. Kjente bare at øyelokkene falt ned, prøvde desperat og holde de oppe, men det var umulig. Etter en stund med iherdig prøve-og-holde-øyelokkene-åpne falt bare hodet mitt bak og stolen og jeg satt der og snorket mens de aller fleste i kirka så på meg. Fy balle så flau jeg var da. Kan legge til at hele familien min var der også. (Tante, onkel, fettere, kusiner, bestemødre, bestefedre osv) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kom på at jeg har sovnet i bilen. Skulle kjøre hjem etter et LAN, og var passe trøtt, satte meg i bilen lukket øyelokkene i noen sekunder, eller var ivvertfall det jeg hadde tenkt meg, og plutselig var klokken utpå ettermiddagen. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sovner vis jeg ser på tv etter skolen Eks : Malcolm i midten pause= sove. Sovner altså uansett om jeg ser på tv/film etter skolen. Lenke til kommentar
Migrate Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ute, under et tre. :| Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg "sliter" med det motsatte. Klarer ikke å sove andre steder enn i min egen seng. Hver morgen har jeg en to timers busstur til skolen (fra kl 6 til 8 på morgenen) Har aldri klart å sove. Jeg fløy hjem med "business class" fra Miami til Frankfurt. Flyturen tok 11 timer, stolene var behagelige, det var god plass, men ikke svarten om jeg klarte å sovne. Har forøvrig en kompis som sovnet i et lyskryss, og han ble vekket av en politimann som banket på ruta Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 merkeligste plassen var på en buss.. så våkner jeg akkurat når jeg ser de andre folkene går av. så løper jeg og ser at jeg er langt hjemme fra .. eid Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har ofte tatt en liten lur på tastaturet, blir fine merker på ansiktet av det. Har også sovnet en del mens jeg sitter i en stol og ser på filmer på dataen, det ender aldri godt, men våkner alltid rett før jeg faller ned. NÅ kødder du vell? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 var ikke akkurat meg da, men faren min sovna i en gudstjenste i kjerka og han snorker jvælig. ååh fyfaen så flau jeg var da Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Sovna da jeg satt på do engang Endret 15. november 2007 av Demille Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sovna på jobb engang (Storebrand) i et viktig møte Har store problemer med et monotomt stemmeleie når jeg er trøtt, og hva som diskuteres er så uinteressant som å se maling tørke. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Plasser jeg har sovnet faktisk Sovnet stående på trappen en gang, var tidlig på morgenen så hadde jeg vel ringt på døren og stod å ventet. Da de kom og så at jeg sov hadde de bare fått meg inn på ett vis og latt meg stå der i gangen å sove meg ferdig. Vider sovnet jeg sittende på en trapp, voknet opp av at jeg lå på tunet og hadde ramlet ned. Merkelig dag det der egentlig, hadde vært hos noen venner så gikk jeg hjem å lagg meg på sofaen for å sove videre. Våknet opp i kjøleskapet/rommet. Den dagen er nesten helt borte for meg. Andre steder jeg har sovnet er vel i skogen, på blåbær tur med barnehagen. Har vel sovnet på hesteryggen noen ganger å bare voknet av at jeg plutselig er hjemme. Bussturer er også søvnfremkallende, klarer aldri å komme meg av og bussjoførene roper opp i høytalerene om at folk må vekke meg å si at jeg må få pellt meg hjem Har vel sovnet i en kano, som da også kantet og så er det jo seff skole og andre kjedelige sammensettninger som bare skriker etter jon-blund. det-var-det. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg sliter faktisk med å få sove annet enn om natten, for å være ærlig. Noe som er leit, for jeg elsker å sove. Klarer aldri å sove på bussen, ikke engang på fly. Tror jeg må trene meg opp litt. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Skulle se en film, husker ikke at jeg var trøtt en gang. Klokka var bare 8 på fredagskvelden, våkna halvsittende i senga med klærne på dagen etter. Varmeovnen stod på fullt sia det var kaldt da jeg satte meg for å se på filmen. Fatter slo opp døra klokka 10 på lørdagen og lurte på hvorfor i helvette det var 40 grader på rommet. Satan jeg våkna svett og tung i huet. Filmen hadde sikkert loopa nok ganger til at underbevisstheten min kan den utenatt :!: Endret 15. november 2007 av darkz Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nå fikk jeg besøk av en kristen misjonær på døra her. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Nå fikk jeg besøk av en kristen misjonær på døra her. ok? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Time to sleep altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå