Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Shit, hvordan klarer jeg å sovne i et stort auditorium med 70 elever i? Foreleseren bråker og skravler og folk prater og jabber. Sovner over alt. I går la jeg med klokka 23:30 og stod opp 06:50. Det er da ikke så galt? Jeg sovnet en gang på et tog og våknet i Sverige. Sist gang jeg tok festivalferja til tyskland så våknet jeg ikke opp før vi var på vei hjem. Uten å ha satt minne føtter i tysland. Hvilke rare plasser sovner du på? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Skulle ta fly til spania, satt meg i setet når jeg kom inn plutselig våkner jeg av at flyvertinne sier at jeg må gå ut av flyet fordi vi var framme. Det var en digg reise:) tok meg bare et blunk på øye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Haha, genialt :] Husker jeg var på TG, så var det så vanskelig å finne soveplass at jeg måtte sove mellom noen karer midt på gulvet, og da mener jeg midt på gulvet. Da jeg våknet så lå bare jeg og to kamerater igjen. Så passe dumt ut, med tanke på at klokka var langt utpå dagen og der lå vi midt på en åpen plass. Dessuten så var det spillmagasinet som våknet meg ! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Klarte å sovne igangen på skolen, våknet opp 10min etter at timen hadde begynt, var passe flau når læreren spurte om hvorfor jeg kom for seint Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Auditoriet sovnet jeg også alltid i på skolen. Og hender jeg sovner når jeg ser på film med folk også ^^ Om du er evig trøtt så bør du kanskje sjekke om du har nok aminosyrer i kroppen. Typisk å sove mye om du har mangel på noen av dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jepp kanskje lurt. Vet ikke hva det vil si med aminosyrer, men høres ut som noe som er greit å ha. Sovner ofte med venner hvis vi ser film. Dritflaut. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Har sovna flere ganger når vi er på auditoriet med en eller annen gørr kjedelig forelesning eller film. Sovna foran PC-en engang da jeg satt og så på film etter skolen på en fredag. Alt var liksom chill: Kommet hjem fra skolen, ingen lekser, helga å se fram til, plutselig så våkna jeg og PC-en lyste på meg og klokka var 17:00 og det siste jeg husker var at den var ca. 13:00 edit: Sovna når jeg skulle se The Good The Bad and The Ugly. Jeg sovna etter et kvarter og etter 2 timer og 30 min så våkna jeg og fikk med meg de siste 15 minuttene av filmen. Det spoila alt så klart Endret 15. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har en kompis som sovner overalt nårsomhelst. Ganske morsomt egentlig. Vi ser f.eks en film hos meg, han sovner og blir sur fordi jeg ikke vekket han så han fikk sett filmen. Ja, for det er jo min feil ikke sant? Ellers klarer jeg meg greit på sånne ting, selv om jeg sover ganske lite om natta. Er vel bare heldig som ikke trenger så mye søvn. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har sovnet i badekaret. Våknet av at jeg var sykt kald. Fikk ikke igjen kroppstemperaturen på mange timer. Helt som Kramer for de som har sett den Seinfeld-episoden. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sovnet stående på skolebussen, og sovnet under høytlesning av julehistorier i en norsktime på Grunnkurs Formigiving. Artig. Kommer sikkert til å sovne fra Two and A Half Men etterpå også, kjenner jeg meg rett ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Masse gøye historier ;D Har måtte sitte på bussen ei ekstra runde noen ganger (tar en time) fordi jeg har sovnet. Rimelig irriterende. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hmm.. denne er flau. Jeg satt på toget og sovna, så våkna jeg opp av at jeg hadde lagt hodet i fanget til en ukjent dame ved siden av Hu tok det heldigvis med godt humør Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sovnet foran TV-en i syvtiden på kvelden og da jeg våknet en time senere pakket jeg sekken min og gjorde meg klar til å gå til skolen. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 - Jeg sovna i tysktimen et par uker tilbake. - Da jeg var i USA sovna jeg med en gang jeg kom på flyet, på vei tilbake. Jeg sov sammenhengende i ca. 6 timer før mellomlandingen, men ikke i setet. Jeg satt på knærne mellom setene, på gulvet, med hodet oppi setet. Våkna ikke før Pappa vekte meg og sa at vi måtte bytte fly. :!: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Vanligvis sover jeg ikke på rare plasser. Men jeg våkner alltid til feil tid. F.eks. sovnet jeg på bussen på tur hjem. Jeg våknet av mobilen min, da var det mora mi som lurte på hvor det ble av meg, og da jeg så ut vinduet lignet fjorden jeg var i den som er hjemme, så jeg svarte "om 5 minutter". 30 minutter og 10 km senere var mora mi på fergekaia for å hente meg. Endret 15. november 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Gikk på samme fotball lag med en som sovna under middagen med en pølse i hånden heheh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Må legge til at jeg sovnet på et venterom i Bulgaria mens jeg ventet på at dama skaffa seg hair-extensions. Ei av de som jobbet der gikk og pirket i meg og lurte på om jeg følte meg dårlig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg har sovnet på en hard benk på en båt. Sov vel i fire timer før mamma vekket meg. Kan legge til at jeg har sovna på et fjell (gjett om nakken var vond etterpå!), mens jeg spiste spaghetti (ikke spør) og selvfølgelig i klasserommet. Og en rekke andre steder. Endret 15. november 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sovner ofte på bussreiser. alltid like hyggelig å bli vekt av bussjåføren's sinte ansikt og "VÅKN OPP" rop. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sovner ofte på bussreiser. alltid like hyggelig å bli vekt av bussjåføren's sinte ansikt og "VÅKN OPP" rop. Du må sove provoserende måte. Til meg sier dem: "Nå er vi framme <33" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå