Asle_quad Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg tenker å sette opp en brannmur/router med FreeBSD. Jeg ønsker meg et rimelig system med 3NIC. Har sett litt på soekris produktene. (www.soekris.com). Er det noen med erfaring fra slike prosjekter og hvordan man evt får tak i slike ting billigst mulig? Er det andre alternativer til slike bokser som soekris lager? mvh Asle Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det er planer om at det kommer en BSD-variant for Atmel AVR32. Det selges egne nettkort basert på denne mikrokontrollerserien. Men ville heller valgt OpenBSD fremfor FreeBSD til brannmurformål. PF i OpenBSD ligger et stykke foran PF i FreeBSD, selv når FreeBSD 7.0 kommer. PF i FreeBSD 7.0 vil tilsvare PF i OpenBSD 4.1. Imidlertid kom det en betydelig ytelsesforbedring i PF som fins i OpenBSD 4.2. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ta en titt her http://www.packetmischief.ca/mu/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå