Gå til innhold

Telefon med Wifi (N95, E65, S730++)

mobilting

Anbefalte innlegg

Hei,

Ettersom min 2 år gamle Samsung telefon tok kvelden, må jeg se meg nødt til å anskaffe en ny telefon.

Mange spennende teknologier er kommet på flere mobiltelefoner, og det er kommet enda flere mobiler å velge mellom.

Jeg klarer rett å slett ikke å bestemme meg. Etter å ha leste litt her og der, har jeg funnet noen telefoner som kan være aktuelle.

Nokia N95, E65, HTC S710 og HTC S730 ser alle ut som spennende telefoner. ** Er ikke i mot forslag på andre telefoner heller. Kravet er bare at det er Wifi - tilknytting . Dog er jeg ikke inntresert i Sony Ericsson - telefoner, så de trenger dere ikke å anbefale ;)

Med Djuice SuperMinutt abb. kan jeg finne f.eks N95 til 2 795kr.

Hva syns dere? Er det vits for meg å kjøpe N95 til 3000kr, når jeg egentlig bare er på jakt etter en rask telefon med Wifi??

PS: har sett litt på HTC S710, men den oppfører seg veldig tregt syns jeg... S730 kan være aktuell pga. større prosessor og mulig GPS..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan :)

Hvis du bare er interessert i WiFi, men ikke trenger noen megamobil utenom det, så tror jeg du ville blitt fornøyd med Nokia E65 :) Har du lest testen av den her på Amobil? Da får du hvertfall et godt innblikk i hvordan den er.

Et annet alternativ kan være de nye Nokiaene N81, og E51. Sistnevnte er liten og nett, og full av teknologi. N81 er testet av Amobil, men har veldig dårlig byggekvalitet og design (dårlige taster). Dessuten er den meget dyr.

Men ta en titt på E65 og E51. Jeg tror du ville blitt fornøyd med begge disse mobilene. :)

Endret av Tinki Winki
Lenke til kommentar
Heisan :)

Hvis du bare er interessert i WiFi, men ikke trenger noen megamobil utenom det, så tror jeg du ville blitt fornøyd med Nokia E65 :) Har du lest testen av den her på Amobil? Da får du hvertfall et godt innblikk i hvordan den er.

Et annet alternativ kan være de nye Nokiaene N81, og E51. Sistnevnte er liten og nett, og full av teknologi. N81 er testet av Amobil, men har veldig dårlig byggekvalitet og design (dårlige taster). Dessuten er den meget dyr.

Men ta en titt på E65 og E51. Jeg tror du ville blitt fornøyd med begge disse mobilene. :)

Takk for svar!

Skal se på de telefonene du foreslo. Trenger som du sier ikke noen mega telefon utenom. Trenger bare at den kan kjøre Opera, mVNC +++

Lenke til kommentar

Nokia E51 ser ut til å dekke alt jeg er ute etter + mer..

Var rett før jeg forhåndsbestilte den på MPX.no, men jeg får den jo mye billigere om jeg venter å låser den til mitt Telenor abb.

Så da var det bare å vente, eller se om det kommer noen andre alternativer som er like gode...

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...