Joachim_F Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Franske Cyanide er i full gang med et offisielt Blood Bowl-spill for flere plattformer. Les mer Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Dette kan bli meget meget bra, elsket virkelig chaos league + sudden death! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Gleder meg, har Blood Bowl (brettspillet), DeathZone (påbygning) og masse miniatyrlag liggende! Kjøpte chaos league i sinn tid, men interessen dabbet av pga av småting jeg ikke kommer på Mulig jeg burde plukke dette opp igjen. Noen som vet hvor man kan kjøpe expansionen som kom billig? Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 dette var virkelig en stor nyhet. Husker med glede og lattermildhet de fantastiske timene med kompisene på videregående hvor vi spilt BB med fult opp av tilleggspakker. Husker jeg tittet på Chaos League en gang i tiden, men ble ikke helt overbevist....håper inderlig at dette blir en verdig konvertering fra brettspillet til digitalt medie. STOR NYHET som gjorde dagen min. Lenke til kommentar
christianb Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noen som vet hvor man kan kjøpe expansionen som kom billig? Det er ikke lenger noen expansion for Blood Bowl. I siste utgave får man alt i ett. Hvis du har spillet, så bare laster du ned reglene (siste utgave er Living Rule Book 5) fra GW sin hjemmeside. Alt, både grunnregler, ligaregler, kort og bakgrunn står der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg