Joachim_F Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 I følge en amerikansk analytiker vil Nintendo snart lansere en ny versjon av populære DS. Les mer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Lagring altså? Hva kan det bety? At den vil kunne brukes sammen med Wii? Håper virkelig min DS Lite vin kunne kobles opp mot Wiien også. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg håper den har støtte for WiFi WPA i alle fall. Nå som de fleste hjemmenettverk har begynt å gå bort fra den usikre WEP-protokollen hadde det vært greit om DS'en gjør det også. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, WPA hadde vært kjekt. Håper den støtter det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Gi meg GBA støtte og jeg er solgt! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nintendo DS har hatt støtte for GBA helt sinden den så dagens lys... Uansett, jeg mener Nintendo perfeksjonerte sin håndholdte konsoll med DS Lite; det var klart den orginale DS måtte få en face-lift. Hva amerikanske analytikere tror, mener og funderer på bryr meg nå sånn passe midt på ryggen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg