Qwseyvnd Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hei, Er LG 24x 10x 40x bra på brenning for jeg har ingen cd-brenner og den var 1195kr på absolutt data det var bilig skal jeg kjøpe det? Jeg skal kjøpe neste uke!! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Nå ser jeg faktisk Plextor IDE brenner til 1439,- hos Multicom. For noen få hundre får du en svært mye bedre cd-brenner. LG er ikke helt det store på kvalitet. Plextor er ener på samme området. -P- Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Hva med Lite-On?? Jeg har hørt at Lite-On er nesten like god som Plextor og jeg gidder ikke å punge ut mye jeg vil ha billigst som mulig for god kvalitet!! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Vet ikke noe om lite on, men kan skrive under på at plextor har god kvalitet på den jeg har i alle fall. Solide tester opp over i modellene siden min 12/10/32a. Brenneren holder den hastigheten den lover også ikke bare i maks, men stort sett over hele platen. (Du kan jo alltids søke etter tester av Lite on brenner på nettet.)Noen må jo ha den ett sted. Lenke til kommentar
Amstel Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Det er en ting LG har som ikke Plextor har :smile: Muligheten for å brenne opp til 99:59 på en cd plate ( har bare testet dette på 12x og 16x brennerne fra LG). Jeg har selv en del 99 min plater liggende og den eneste brenneren som har nærmet seg LG brenneren min er en Rioch 12x som klarte 95 min. Plextor stopper på 90-91 min. Amstel Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Quote: On 2002-01-06 21:04, Amstel skrev:Det er en ting LG har som ikke Plextor har :smile:Muligheten for å brenne opp til 99:59 på en cd plate ( har bare testet dette på 12x og 16x brennerne fra LG).Jeg har selv en del 99 min plater liggende og den eneste brenneren som har nærmet seg LG brenneren min er en Rioch 12x som klarte 95 min.Plextor stopper på 90-91 min. Lite-On 24x brennere klarer også å brenne 99 min CD'er. :smile: Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Quote: On 2002-01-05 22:47, Qwseyvnd skrev:Hva med Lite-On??Jeg har hørt at Lite-On er nesten like god som Plextor og jeg gidder ikke å punge ut mye jeg vil ha billigst som mulig for god kvalitet!! Jeg har hatt min 24x Lite-On brenneren i 5-6 uker, og jeg har ingenting å klage over brenneren. :smile: Lite-On 24x har fått mange gode omtaler. :smile: Denne brenneren (retail versjon) koster i underkant av 1000 kroner, faktisk 400-500 kroner under Plextor's 24x bulk versjon! Jeg ville ha valgt Lite-On. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå