Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Lurte på om jeg skulle kjøpe meg dette spillet. Det virker ganske kult og sånt, men har sett mye dårlig kritikk av det. Men vet egentlig ingenting om det, og jeg får ikke engang streamet en review her på skolen. Kunne noen se denne: http://www.gametrailers.com/player/27909.html Og så skrive hva det fikk og hvor mye det fikk på de forskjellige punktene? Historie, multiplayer.. blabla. EDIT: Denne kan flyttes til konsoll->felles. Endret 15. november 2007 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Story: 9.0 Design: 8.0 Gameplay: 8.1 Presentation: 7.1 Snittkarakter: 8.0 Gleder meg enormt til å spille det etterpå. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fikk 7.9 i presentation, ikke 7.1 Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 fikk 6 av gamespot... jeg som hadde gledet meg til dette Lenke til kommentar
Hank_Scorpio Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det er vel heller usikkert hvordan dette spillet er, hadde tenkt meg sånn rundt 7.5 - 8.0 med tanke på IO's tidligere spill. Ser at: IGN 7.0 Gametrailers 8.0 1UP 7.5 men også tre nede på 6.0 gamespot m.m. Tror nok jeg allikevel kommer til å kjøpe det, videogameplus.ca har det forresten for 60$, slik at man kommer under 400kr for det totalt. http://www.metacritic.com/games/platforms/...deadmen#critics Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 jeg har gleda meg skikkelig til dette spillet, litt skuffa over reviews.. likte siste hitman veldig godt:) Lar det ligge og cooper med roomien i juleferien tenker jeg:) er vel elendig AI, er det alle reviewene har til felles. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Samme elendige siktinga som i IO's tidligere spill. Forferdelig ekkelt å styre. Lengter tilbake til flyten i Assassins Creed med en gang. Men spillet ellers er jo fantastisk kult!! Lenke til kommentar
Hank_Scorpio Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Samme elendige siktinga som i IO's tidligere spill. Forferdelig ekkelt å styre. Lengter tilbake til flyten i Assassins Creed med en gang. Men spillet ellers er jo fantastisk kult!! Det som går igjen i alle anmeldelsene er det dårlige kontrollsystemet. Ser også at cover systemet skal være avsindig dårlig, stemmer dette? K&L får jo pluss for historien stort sett over hele fjøla, så for min del er det nok denne som blir grunnen til å kjøpe det. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hva som er så ekkelt med kontrollen, men den er veldig brå. Virker som dette spillet er designet for pc først og fremst hvor du bare har knapper for å løpe eller gå, ikke noe imellom - som fks i Splinter Cell hvor man går i den hastigheten man velger hvor langt frem du dytter analogsticken. Har såvidt fått med meg at det finnes et slags cover-system, men det skjer ikke når jeg selv prøver - og det skjer når jeg ikke vil at det skal skje. Så de kunne like gjerne droppet hele funksjonen for min del. Husker jeg irriterte meg over noe lignende i Gears of War, men der var det i det minste litt mere gjennomført. Høres ut som jeg hater dette spillet, men må bare si igjen at jeg synes resten er helt konge :-) Endret 16. november 2007 av ymsefisen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Husk nå at karakterer er nesten null verdt. De er mer en pekepinn på hvordan spillet er rent teknisk sett, og absolutt ikke en pekepinn på hvordan du vil like det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 de har bæsja i skuffen, med og ikke ta med online co-op på et slikt spill... Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Skytemekanikken er bånn... Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har spilt et lite stykke på det, og jeg synes det er ganske artig, jeg. Må bare like psykopaten Lynch! Hans "blackouts" er meget underholdende. Hva kontroller anngår, hva annet kan man egentlig vente av et første/tredjepersons skytespill på konsoll? Eneste grunnen til at jeg spiller slike spill på 360, er at jeg ikke har bra nok maskin til å kjøre pc-versjonene. Rein tilvendingssak. Jeg hadde ingen forventninger til dette spillet, trosset hard kritikk i avisene og skaffet det av ren nyssgjerrighet, pluss at det ikke var noe annet jeg ville ha som jeg ikke allerede hadde, og jeg ble gledelig overrasket. Spiller det med et skjevt smil om munnen, og koser meg. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fikk det av Absoluttspill på Torsdag, men har ikke tatt av plasten enda pga alle halv dårlige reviews. Lurer jeg på om jeg skal bytte det til GH3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå