bo1e Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som har fått til å styre Tatung V32MCHK med Dreambox-fjernkontroll? Har prøvd kodene i manualen men ingen av dem funker. Lenke til kommentar
oleroc Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 For å få Tatung skjermen til å virke, gjør følgende: 1. Slå på TV. 2. Trykk en gang på TV Knappen. 3. Hold Setup knappen (Shift) inn i ca. 3 sek. til remoten flasher. 4. Skriv 9-9-1 (TV knappen blinker 2 ganger) 5. Trykk annenhver gang på power knappen og TV knappen til TV slår seg av. Pass på at du peker fjernkontrollen mot TV mens du holder på. Du må kanskje trykke frem og tilbake 100+ ganger, men for meg holdt det med 5-6 ganger før det fungerte. 6. Når TV slår seg av, Trykk SETUP knappen igjen for å låse fjernkontrollen med ny kode. Jeg fant at jeg kan slå av og på tv, og taste inn nummer, og meny knappen ligger på MUTE. Lyd opp og ned fungerte ikke, og jeg kunne heller ikke bytte source, så hvor nytting det er vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå