Xilence Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har en laptop her som har en liten problem når det gjelder å velge lysstyrken med hurtigtastene. Får ikke velge lysstyrken når jeg trykker på tastene. Hva er problemet? Håper på rask svar Mvh Morten. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Alltid vært slik? OS? Lenke til kommentar
Xilence Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Alltid vært slik?OS? Den ble sånn for ikke så veldig lenge siden tror jeg. Det er XP Pro på den Lenke til kommentar
zonko Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Samme sak opptrer på min HP Compaq med ugjevene mellomrom, men det fikses med en restart av maskina. Banalt, men har du prøvd det. Funker ikke det, er driverreinnstallering for hotkeys neste. Endret 15. november 2007 av zonko Lenke til kommentar
Xilence Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Samme sak opptrer på min HP Compaq med ugjevene mellomrom, men det fikses med en restart av maskina. Banalt, men har du prøvd det. Funker ikke det, er driverreinnstallering for hotkeys neste. Restart og skifting av tastatur funket ikke. prøvde å bytte harddisk som førte til at det ble formatering:) Lenke til kommentar
hoodoo Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Samme sak opptrer på min HP Compaq med ugjevene mellomrom, men det fikses med en restart av maskina. Banalt, men har du prøvd det. Funker ikke det, er driverreinnstallering for hotkeys neste. Restart og skifting av tastatur funket ikke. prøvde å bytte harddisk som førte til at det ble formatering:) Jeg har HP nx6325, som er modellen før 6715b. På min er det slik at jeg må koble ut den Logitechmusen jeg har tilkoblet for å kunne bruke de hurtigtastene som styrer skjermlysstyrke. (Kobler ut musen ved å lukke Logitechs programvare SetPoint, og deretter gå på Control panel-Keyboard-Hardware- og sette den til HID Keyboard Device). Da funker Hotkeys igjen (helt til Setpoint startes opp igjen/maskinen restartes). På hp.com fant jeg noe info om annen mulig løsning, HP 6715b BIOSoppdatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå