Newbie1KENuubie Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hei, Jeg vil ha meg bluetooth mus og tastatur, men etter å ha testet et på pc'ene mine har jeg blitt litt skeptisk. En kompis av meg var på LAN hos meg, han hadde med seg sitt bluetooth tastatur og mus som jeg skulle bruke. Men vi fikk det ikke til å fungere på min Windows XP pc i det hele tatt, tastaturet hang seg opp og musen reagerte veldig dårlig. PC-en stod rett ved siden av tastaturet og musen. Vi prøvde på en annen XP pc i et annet rom, og det var samme resultat. Men når kompisen min prøvde på sin Vista pc så fungerte det helt fint igjen. Det var av typen "Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth". Hvilke type mus og tastatur vil dere anbefale meg å kjøpe ? Vil kjøpe en modell som er basic men ikke gir meg noen problemer. Max 1500kr. Mvh Thomas Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Logitech diNovo, om ikke prisen er for høy. Husker ikke hva det koster atm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå