Bjonski Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Halloen. Jeg har en HP Pavilion 6410 med Vista. Men jeg synes ytelsen er crappy i forhold til hva det ville vært med XP. har spurt noen i klassen som har gått fra vista til XP, og fått vite at jeg trenger nettverks-drivere, touchpad drivere og skjermkort drivere. er det noe mer jeg trenger? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 en eller annen måte å legge inn SATA-drivere på før installasjonen starter. Uten dette vil ikke XPs installasjonsprogram finne noen harddisker... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) en eller annen måte å legge inn SATA-drivere på før installasjonen starter. Uten dette vil ikke XPs installasjonsprogram finne noen harddisker... Noen smarte løsninger? leste i noen andre tråder og kom fram til at jeg kunne legge SATA drivere på en diskett og boote fra den. Vi har en USB-diskettstasjon hjemme, og disketter burde ikke være vanskelig å få tak i.. Hva er framgangsmåten for å installere driverne? må man installere før man starter reinstallasjon (avinstallasjon + installasjon) eller etter man har avinstallert Vista? Endret 15. november 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 SATA-drivere må lastes inn før eller under oppstarten av XP-installasjonen, altså når du ikke er inne i Windows. Vista må ikke avinstalleres da du bare ber XPs installasjonsprogram om å formatere harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå