Gjest Slettet-52jVWcQb Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) det virker som om pocethosts ikke funker hos meg EDIT: eller at serveren er nede Endret 5. desember 2007 av Slettet-52jVWcQb Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 det virker som om pocethosts ikke funker hos meg EDIT: eller at serveren er nede For tiden kjører jeg norsk lokal-vær uten at accuweather er krysset av Pochet Host i det hele tatt. Det kan ha noe med den oppgraderte ROM'en som jeg kjører på min Touch "singel". Tobias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52jVWcQb Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) man må vel bruke en annen server, enn den som er er dær orginalt, altså endre thchome.dll med en hex-editor. men hvorda server skal jeg bruke? tror ikke den som sto i guiden til ralex er oppe, er den det?? Edit: den var nede ja, men fikk fikset htchome.dll min, så nå funker være mitt og Endret 7. desember 2007 av Slettet-52jVWcQb Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Ringte nettopp HTC for å forhøre meg hva grunnen var til at HTC har deaktivert både GPS og WiFi funksjonaliteten som er tilstede i qualcomm prosessoren (Som er den samme som er i både Dual, Cruise og Kaiser). Dette hadde han visstnok aldri hørt om før, så han ble jo fascinert av det hele og tok navnet mitt og lovte å sjekke det ut. dessverre fikk jeg bekreftet at det ikke gikk noen rykter rundt i HTC der han jobbet om noen ROM oppdateringer til Dual med aktivering av verken WiFi eller GPS. Lenke til kommentar
Espen-S Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ny skjerm??? Er det ny "hard skjerm" på dual? leste et sted at dual har fått berøringssjkerm a la iphone og LG i stede for den myke skjermen med to filmer som treffer hverandre. Eller er det samme teknologi som på alle tidligere HTC modeller?? Espen Lenke til kommentar
redouane Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kan man lese "ordinære" WAP-sider med HTC Touch Dual? Evt finnes det "ordinær" WAP-leser på telefonen? Lenke til kommentar
gravejester Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen som vet hvordan man får aktivert tastaturet på selve telefonen (det fysiske) slik at det ikke skriver tall, men bokstaver i sms-modus? Til tider tar det litt lang tid å sitte med pennen og trykke inn sms Jeg hadde samme problem på et eksemplar jeg prøvde. En hard reset fikset problemet for meg. Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Nå har jeg hatt min i bruk en uke og må bare si at dette er en knall mobil jeg anbefaler Har instalert en del ekstra på den også og har ikke hvert plaget med noen ting. Endelig har jeg funnet noe som holder det den lover. Det gjør IKKE nokia og SE lover jo ikke noe Jeg er frelst, HTC kan jobben sin. Endret 17. desember 2007 av Djrunner Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Er det noen med noen tips og triks her? Anbefalte programmer mm? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Kan jo anbefale et par programmer. Dette er det jeg har installert * TomTom 6 * Google Maps * wmIRC * Deepfish (dårlig, anbefales ikke) * Opera Browser 8.65 * Opera Mini (beste nettleser, men litt dum side det er java) Jeg bruker altså Opera Mini til meste av surfing, men har også Opera Browser for å erstatte Internet Explorer. Lykke til Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 bytter ut min gamle p1i med denne på fredag, har ikke denne berøringsfølsom skjerm, i forhold til touch "single" som har trykkfølsom skjerm? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 bytter ut min gamle p1i med denne på fredag, har ikke denne berøringsfølsom skjerm, i forhold til touch "single" som har trykkfølsom skjerm? Denne har touch skjerm. Akkurat som vanlig touch. Men denne har ikke wifi. Lenke til kommentar
oyvindeid Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kan jo anbefale et par programmer. Dette er det jeg har installert * TomTom 6 * Google Maps * wmIRC * Deepfish (dårlig, anbefales ikke) * Opera Browser 8.65 * Opera Mini (beste nettleser, men litt dum side det er java) Jeg bruker altså Opera Mini til meste av surfing, men har også Opera Browser for å erstatte Internet Explorer. Lykke til heyhey..... hva skal til for å få tomtom til å funke på touch dualen? Lenke til kommentar
oyvindeid Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 hvis man kjører en hard reset, slettes alt i kalenderen da? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Når du kjører hard-reset forsvinner kalender, kontakter osv. Men det er ikke noe problem hvis du tar å synker mot Outlook først. For å få tomtom 6 til å funke på TouchDual, vel det er ikke særlig vanskelig siden TomTom 6 finnes i windows mobile versjon Lenke til kommentar
oyvindeid Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 men har touch dual gps innebygget? eller må man bruke ekstern antenne? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Den har GPS innebygget, men den er ikke aktivert. Samme med WiFi, men gutta på xda-developers driver å hacker i vei Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Den har GPS innebygget, men den er ikke aktivert. Samme med WiFi, men gutta på xda-developers driver å hacker i vei Chipsettet har GPS-modul, men det er ikkje sikkert at den er kobla til antenne. TyTN (1) har og GPS-modul, men den er ikkje kobla til. 3600 fekk aktivert sin GPS etter kvart. Det er derfor ikkje godt å sei kva som blir utfallet her. Det kan henda at GPS'en kan aktiverast (og at det kjem offisiel ROM som gjer det), men det er sjangsespel. Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har en Touch Dual og lurer på en liten bagetell, men irriterende sak:p Hver gang jeg har send en melding kommer det opp en slags "advarsel" om at meldingen faktisk BLE sendt..lurer på om det går an å kvitte seg med den advarselen? Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk fikset det med noe som het "KaiserTweak" Genial program btw:) ta vekk mange irriterende ting. Mobilen ble raskere. Ette annet program som jeg anbefaler er"HHC, HTC Home Customizer" Fiks på Home screenen, stiligere design og mer praktiske ting å legge til/stille på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå