FenrisC0de Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Spesifikasjoner: Her Omtaler: Mobile-review.com (lang og dyp omtale CoolSmartPhone.com CNET Amobil Video: Spekulasjoner og Rykter: Skjult GPS Leveringsdato: 3.12.07 Hva skiller den fra HTC Touch? I korte trekk: * 3G\HDSPA * Mindre Skjerm (2,6") * Ingen WiFI * Mye raskere prosessor * Mye mer RAM * Vesentlig forbedret TouchFLO utgave * T9-Tastatur for enklere tekst-input * Smalere formfaktor * Litt tykkere * Litt Høyere Forbedringene i TouchFLO er blant annet et helt nytt bildegalleri, som har mye av den samme funksjonaliteten i iPhone, samt et nytt skjerm-tastatur, flere TouchFLO menyer (strekker seg lengre inn i OS'et), ++ Personlig bare venter jeg på at telefonen skal komme til landet så jeg kan få bestilt den Har bestilt fra MPX.no, men sjekker daglig for å se om noen andre får den inn tidligere på en eller annen mystisk måte. Ifølge amobil så har komplett fått inn 5stk. Har sendt mail for å sjekke! Endret 15. november 2007 av Earth657 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvorfor i all verden fjerne Wifi? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Mest sannsynlig for å ikke konkurrere med egne produkter (TyTN II).. Litt kjipt, men men.. Tror også det er litt for å ikke erstatte HTC Touch kun et par måneder etter lansering, men heller gi et alternativt produkt for de som heller vil ha 3G\HDSPA og t9-tastaur For min del har jeg funnet ut at jeg bruker WiFi svært sjeldent, ved mindre jeg er i utlandet. Her hjemme er jeg som regel i nærheten av en PC når jeg er på et ukryptert trådløst nett. Så vil heller har 3G\HDSPA; selv om det naturligvis ville vært kult med begge deler! Endret 16. november 2007 av Earth657 Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei, håper denne tråden kan brukes til erfaringer og tips + programmer til denne. Det blir jo brukt tråden om sjult gps i touch dual. Denne passer jo bedre. Nå er den jo på tur i butikkene og vi får den snart (Mpx sender på Mandag) så da er jo denne tråden ok å ha. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 hehe, det var jo tross alt jeg som har startet begge trådene Men tenker å dele mine erfaringer (en slags omtale), og da eventuelt legge ut nyttige lenker, osv ! Tror det blir konge! Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 hehe, det var jo tross alt jeg som har startet begge trådene Men tenker å dele mine erfaringer (en slags omtale), og da eventuelt legge ut nyttige lenker, osv ! Tror det blir konge! ja så det, ja dette blir bra. Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Noen bra gratisprogramtips kansje? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Kan også lage programmer hvis det er noen som ønsker noe spesielt: (*loves* .net) Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Den bekreftede datoen til mpx var i dag, men det er ikke endret til på lager Venter jo ssssåååååå på denne Lenke til kommentar
Protac Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Den bekreftede datoen til mpx var i dag, men det er ikke endret til på lager Venter jo ssssåååååå på denne Du er ikke den eneste som venter, har gledet meg til denne siden den ble lansert i oktober. Hos Amentio står det 27.11, men hvis jeg logger inn så står det 05.12 på orderen min. Håper jeg fortsatt får min denne uka. Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Den bekreftede datoen til mpx var i dag, men det er ikke endret til på lager Venter jo ssssåååååå på denne Du er ikke den eneste som venter, har gledet meg til denne siden den ble lansert i oktober. Hos Amentio står det 27.11, men hvis jeg logger inn så står det 05.12 på orderen min. Håper jeg fortsatt får min denne uka. Dangaard har fått den inn, så det er bare at de får den ut til butikkene fort. Det må da skje noe i morgen Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Bestilte fra elprice jeg. De sa den var bekreftet 26-27, så jeg anntar den blir sendt snart. MPX sa 3. des til meg. gleder meg! Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Idedata har denne på lager nå :!: Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Elprice har den også på lager nå Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Fikk mail fra Elprice i dag om at ordren min var ferdigbehandlet, og at den ville bli sendt innen kort tid! YAY Er det sannsynlig at jeg får den her oppe på lillehammer innen fredag mon tro? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52jVWcQb Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Endelig, det var på tide gleder meg som et barn Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Blir herlig Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Pakken er sendt Da tipper jeg den kommer i morgen eller fredag? Lenke til kommentar
sirandrew214 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Holder den (touch dual altså) i hånda nå! Fin sak. Tung og deilig følelse. Fin finish. Bra hastighet. Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skulle ikke ha bestilt fra mpx, de har den enda ikke. De utsetter bekreftet dato hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå