Gå til innhold

Tråden for HTC Touch Dual

Anbefalte innlegg

htctouchdual_141x440.jpg

Spesifikasjoner: Her

Omtaler:

Mobile-review.com (lang og dyp omtale

CoolSmartPhone.com

CNET

Amobil

Video:

Spekulasjoner og Rykter: Skjult GPS

Leveringsdato: 3.12.07

Hva skiller den fra HTC Touch?

I korte trekk:

* 3G\HDSPA

* Mindre Skjerm (2,6")

* Ingen WiFI

* Mye raskere prosessor

* Mye mer RAM

* Vesentlig forbedret TouchFLO utgave

* T9-Tastatur for enklere tekst-input

* Smalere formfaktor

* Litt tykkere

* Litt Høyere

Forbedringene i TouchFLO er blant annet et helt nytt bildegalleri, som har mye av den samme funksjonaliteten i iPhone, samt et nytt skjerm-tastatur, flere TouchFLO menyer (strekker seg lengre inn i OS'et), ++

Personlig bare venter jeg på at telefonen skal komme til landet så jeg kan få bestilt den :) Har bestilt fra MPX.no, men sjekker daglig for å se om noen andre får den inn tidligere på en eller annen mystisk måte. Ifølge amobil så har komplett fått inn 5stk. Har sendt mail for å sjekke!

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mest sannsynlig for å ikke konkurrere med egne produkter (TyTN II).. Litt kjipt, men men..

Tror også det er litt for å ikke erstatte HTC Touch kun et par måneder etter lansering, men heller gi et alternativt produkt for de som heller vil ha 3G\HDSPA og t9-tastaur :)

For min del har jeg funnet ut at jeg bruker WiFi svært sjeldent, ved mindre jeg er i utlandet. Her hjemme er jeg som regel i nærheten av en PC når jeg er på et ukryptert trådløst nett.

Så vil heller har 3G\HDSPA; selv om det naturligvis ville vært kult med begge deler!

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

Hei, håper denne tråden kan brukes til erfaringer og tips + programmer til denne. Det blir jo brukt tråden om sjult gps i touch dual. Denne passer jo bedre.

Nå er den jo på tur i butikkene og vi får den snart (Mpx sender på Mandag) så da er jo denne tråden ok å ha.

Lenke til kommentar
Den bekreftede datoen til mpx var i dag, men det er ikke endret til på lager :thumbdown: Venter jo ssssåååååå på denne

Du er ikke den eneste som venter, har gledet meg til denne siden den ble lansert i oktober.

Hos Amentio står det 27.11, men hvis jeg logger inn så står det 05.12 på orderen min. Håper jeg fortsatt får min denne uka.

Lenke til kommentar
Den bekreftede datoen til mpx var i dag, men det er ikke endret til på lager :thumbdown: Venter jo ssssåååååå på denne

Du er ikke den eneste som venter, har gledet meg til denne siden den ble lansert i oktober.

Hos Amentio står det 27.11, men hvis jeg logger inn så står det 05.12 på orderen min. Håper jeg fortsatt får min denne uka.

Dangaard har fått den inn, så det er bare at de får den ut til butikkene fort. Det må da skje noe i morgen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...