Damonchi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hey. har starta BF2 klan så jeg lurte på om noen kunen tenke seg å bli med. alle er velkomne i begynnelsen dette er et prosjekt av en klan som vil utvide seg til flere spill Interesert? legg til eller send e-mail til [email protected] dere kan også sende pm til meg her på forumet Ps: jeg beklager for den forige feilpostingen min XD Lenke til kommentar
Damonchi Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 ingen som vil?? Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hvor gammel er du? Fortell litt om deg selv også, og hvor du vil med dette, om du vil satse hardt, på å bli virkelig god, eller bare for the fun of it. Og som jeg skjønner, så bruker litt yngre folk å virke litt avskrekkende, særlig for de som er eldre. Men lykke til. Skal tenke litt på det jeg. Lenke til kommentar
Damonchi Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 er 16 år. jobber på vegne av gv community. vi har spilt cod2 i over et åpr. og vil utdvide til flere spill. Jeg startet rekrutteringen for noen dager sidenm og har fått noen rekrutter til nå. jeg Har spilt bf2 en stund, og føler meg over middels i skills. jeg går inn for at det skal bli en ordentlig klan med mimimum 20 medlemmer. men seff. i begynnelsen blire jo 4 fun for å finne ut av skillsene til folk. etter hvert som vi blir mer sammkjørte blir det mer serilst Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har dere noen hjemmeside man kan besøke? Eventuelt en irc-clan eller et forum? Spiller desverre ikke Battlefield 2 så mye lenger. Og tror neppe jeg får tid. Men kan jo ta en titt alikevel. Lenke til kommentar
Damonchi Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 http://www.great-vikings.com/ er hjemmesiden. både bf2 og cod2 er på samme siden. men bf2 squaden er just startet da Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Bestilt nytt skjermkort nå så skal sikkert begynne å spille BF2 igjen la deg til på msn. Jeg tørr og si at jeg er/var ganske god i BF2 har ca 8000 points 10 gold medals 7 silver og 6 bronsje (mere gull enn sølv) Så var jeg helt RAM på helikopter. Har GODT headset og god mic. Er 13 år og er dessverre i stemmeskifte nå for tia så er ganske lys og er ganske lett for å sprekke. La deg til på msn så får jeg se når jeg får skjermkortet Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) [Vet at det er "off-topic" ] IRT: Damonchi. Hva kaller\kalte du deg på cod 2? Og hvilken versjon spiller\spilte du? Endret 20. november 2007 av Braekke Lenke til kommentar
Damonchi Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 hehe.... jeg heter g.v'-Damonchi og klanen spiller v 1.3. men de fleste spiller cod4 for tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå