dangaute4 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hjelp hadde ei cpu vifta som ble ødelagt og kjøpte nye i utlande men poenge var at den var rolege i 1-2 måner og begynte og bråke noko forferdeligt. Eg prøvde og lasta ned speedfan men ingen forandringer kjedde, Vifta står i Fan 1 og vett ikkje om eg kan stille noe i Bios?? Har og ein 7"LCD skjer framme på kapinette men vil ikkje kobla vifta til der for eg er redd for at cpu.en skal brennne opp Hjelp og vis dere skal leita etter vifte til meg så trenge eg Sockat A det hadde vor kjempe fint hadde dere hjelpt meg:P :!: Endret 20. november 2007 av dangaute4 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 hehe, stiller vel ingenting i DOS lenger... bios er vel stedet å gjøre sånt. Pc av nyere dato har temepraturkontroll og vil slå seg av hvis det blir for varmt.. bare husk å skru på det i bios. (pleier å være deaktivert som standard) eller du kan kjøpe en ny og bedre cpu-kjøler, da vil jeg anbefale Noctua sine, de er gode og relativt lydløse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå