klilleng Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som har tips om en god, men _lav_ kjøler til AM2? Den skal passe her: Strømforsyningen står rett over og drar luft ut, så jeg tenkte derfor det burde være mulig å kjøre kun kjøleribbe uten vifte på cpu'en. Maks høyde på ribben kan som man ser på bildet være 5-6 cm.. Noen forslag? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vet ikke om dette vil fungerer noe bra, men hva om du tar av vifta av kjøleribben og sette den på siden slik at den blåser sidelengs? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Vet ikke om dette vil fungerer noe bra, men hva om du tar av vifta av kjøleribben og sette den på siden slik at den blåser sidelengs? Tja, vet ikke helt om det er noe vits i.. Men uansett trenger jeg tips om en lav kjøler. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Ingen hete tips..? Hvordan er disse "hundrekroners-kjølerne" som selges overalt? Crap? (viften er isåfall irrelevant, den skal uansett vekk) Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har en Cooler Master Susurro. Den er veldig stille og har egen tempsensor med viftestyring. Men den er ikke noe duglig til overklokking, så nå har jeg en Zalman 9700LED. (om noen vil ha Susurro vifta mi til en rimelig pris, send en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå