olekolsta Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kan jeg gå på EB Games idag og få kjøpt spillet eller er det først imorra det kommer? Får jo høre så utrolig mye forskjellig fra folk.... Og vil ha det spillet nå!! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg kjenner flere som jobber på EB Games, å dem sa dem fikk inn på Tirsdag, men selges i dag. Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har Assassin's Creed liggende hjemme Kjøpte i går kveld Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hei, Jeg fikk nettop mail om at min AC var sent, så får den omtrent om 2-3 dager! gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kan jeg gå på EB Games idag og få kjøpt spillet eller er det først imorra det kommer?Får jo høre så utrolig mye forskjellig fra folk.... Og vil ha det spillet nå!! Husk kodeordet før du går inn i EB. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Får det fra CDON idag, gleder meg veldig. Er bare utrolig hvor mye bra som kommer nå. Nettopp begynt med Mario og Mass Effect. Call of duty 4 er jeg ikke ferdig med. Og nå får jeg snart Assassins creed. Sykt dette her altså. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg må bare si dette, Playstation 3 har tatt seg opp ganske bra nå, alle klagde på at det ikke fantes noe spesielle spill for vår elskede konsoll, denne konsollen har nå fått inn en god del bra'e spill(f.eks Assassins Creed,Heavenly Sword,Folklore, Ratched & clank) disse spillene har utrolige spill egenskaper. Elsker at PS3 starter og ta seg inn igjen, problemene som er nå er at de fleste spillene som først blir laget får XBOX360 får en framerate "loss" i ps3 versonen. Lenke til kommentar
duppersen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 En venn kjøpte det for meg i dag, men får nok ikke spillt det før i morgen:( Lenke til kommentar
conker287 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hva var aldersgrensa? 16+ eller 18+? Gi meg en grunn til at det skal hvere 18+. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg må bare si dette, Playstation 3 har tatt seg opp ganske bra nå, alle klagde på at det ikke fantes noe spesielle spill for vår elskede konsoll, denne konsollen har nå fått inn en god del bra'e spill(f.eks Assassins Creed,Heavenly Sword,Folklore, Ratched & clank) disse spillene har utrolige spill egenskaper. Elsker at PS3 starter og ta seg inn igjen, problemene som er nå er at de fleste spillene som først blir laget får XBOX360 får en framerate "loss" i ps3 versonen. Helt enig, for ikke å glemme Uncharted og muligens Haze. Og som forventet har Sony kommet over salgstørken med 40gb versjonen Men dette med frameraten på multikonsolltitler irriterer meg. Hvis det er slik det skal være så må Sony etterhvert legge mye mer penger i å få spillet ekslusivt til PS3, eller i det minste få utviklet det til PS3 først (men denne trenden har nok allerede begynnt å snudd seg, med tanke på Unreal Tournament III), og Sony's egne utviklere begynner nok også å lære seg hvordan man skal få til en smooth og crisp spilleopplevelse. (Uncharted > Heavenly Sword f. eks.). Hvis Assassin's Creed hakker like mye som Skate så klikker jeg! Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Henta AC fra EB i dag. Liker spillet veldig mye. Er i første byen. Ikke noe problemer med fps synes jeg. Hitil så fungerer det perfekt. Kan bekrefte at det ikke som splinter cell på ps3 der det var ille. Så alt er perfekt akkurat nå. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Henta AC fra EB i dag. Liker spillet veldig mye. Er i første byen. Ikke noe problemer med fps synes jeg. Hitil så fungerer det perfekt. Kan bekrefte at det ikke som splinter cell på ps3 der det var ille.Så alt er perfekt akkurat nå. Feeeett, gleder meg! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 kommer idag eller i morgen i posten, Svenske post vesenet er om mulig, ENDA treigere enn Posten i Norge... Lenke til kommentar
dannad Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hva var aldersgrensa? 16+ eller 18+? Gi meg en grunn til at det skal hvere 18+. Aldersgrensa er 16+ Hvis det skal være (skrives ikke hvere!) en grunn til at AC burde være 18+, må det være på grunn av all drepingen... Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hva var aldersgrensa? 16+ eller 18+? Gi meg en grunn til at det skal hvere 18+. Aldersgrensa er 16+ Hvis det skal være (skrives ikke hvere!) en grunn til at AC burde være 18+, må det være på grunn av all drepingen... Står nå 18+ på mitt. Gikk innom platekompaniet idag, fikk det for 400 kroner. Endret 15. november 2007 av Lskgutt Lenke til kommentar
Walts Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er 18 årsgrense, ble bedt om å vise legg.. -_- billigste jeg fant i drammen var 600kr, på space world av alle ting. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 18-års grense? Det var pussig... På alle bildene av AC coverene står det jo 16+ Men, men... får bare godta 18-årsgrensa da og satse på at ingen ber om leg. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har fått spillet nå jeg å, må si at det imponerer. Men begynnelsen var litt overraskende da. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det er nok 16+ i USA, der bryr de seg ikke om blod og snikmord så lenge man ikke ser pupper. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det er nok 16+ i USA, der bryr de seg ikke om blod og snikmord så lenge man ikke ser pupper. Nei for pupper er jo ille, men blod går greit :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå