Plank Plank Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg fikk plutselig negativ aksellerasjon på musa mi. Dvs - når jeg gjør hurtige bevegelser, går ikke musa like langt som når jeg gjør raske. (Et kjent fenomen) Det gjør at jeg ikke kan spille FPS skikkelig, siden jeg ikke kan reagere fort.... dat sux... Det kan ikke være drivere, siden feilen har oppstått nylig. Det hjelper ikke sette på low aksellerasjon for å veie opp. Det blir helt rart og umulig å bruke... Noen som har noen erfaringer/tips? Eller er musa ødelagt? PS: Det er altså snakk om Logitech MX500 på win XP sp2... Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Prøv å avinstalere driverne og se om det ikke hjelper. Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Kan teste det. En kamerat gjorde det med sin 518 da han hadde det problemet, og det funka. Men min mus ble jo sånn plutselig så tviler litt... Men skal prøve likevel. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Prøv den på en annen PC, så finner du ut en gang for alle om det er musen eller PC-en. Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Var ikke driveren. Skal teste på annen PC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå