HerrGhost Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kommer dette vil eg gjerne ha det http://blog.us.playstation.com/2007/11/14/...laystation-eye/ Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Steike då. Skaffer meg eit eye om denne programvaren kjem ut o.o Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mulig det er noe i det folk sier om at PS3 er fremtidens konsoll. Syns det var ganske stilig, det at hvermansen kan begynne å utforme sine egne spill uten koding osv. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ser ganske snasnt ut ja. Mye potensiell morro med slike programvarer. Om det er nok til at jeg gidder å kjøpe eye er en annen sak... Lenke til kommentar
psino Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hm... Lurer på om kanskje PS Eye kommer til å bli integrert inn i LittleBigPlanet Uansett, PS Eye-greier har blitt brukt til mye i forrige generasjon (EyeToy). Tenker da spesielt på Eyetoy Kinetic (og Kinetic Combat), som jeg syns er sinnsykt kult. Håper virkelig på å se flere lignendes (og gjerne nye) ting kommer ut i PS3-versjon også Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Hm... Lurer på om kanskje PS Eye kommer til å bli integrert inn i LittleBigPlanet Det hadde vært genialt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Så kjempe spennende ut! Tenk å mye rart en kunne laget om det kom ut!? Er nesten bare fantasien som setter grenser...vel nesten Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Colour me a sceptic, men om du skal gjøre mye mer enn å fange farge/form på noe og la det dette ned mot skjermens bun, så må det mye mer programmering til enn du ser der... tech demo ja, men forhåndspreparert til de grader. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Får se hvordan utviklerne klarer å bruke noe slikt, EyeToy var jo til tider interesangt men som med Powergloven var det til tider vanskelig å få registrert bevegelser. Lenke til kommentar
Steingalen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det kuleste med dette blir nok kortspilling, som yu-gi-oh, pokemon card game, dual masters o.l. Da legger man kortene foran kameraet, og de blir i 3D på skjermen ^^ Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det der så drit kult ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå