Bjarnez Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Kommer ikke over 136MHz i BSB når jeg klokker cpuen. Noen forslag?? tempen ligger på rundt 35-40c load. har prøvd å stille opp vcoren, men det ser ikke ut til å hjelpe.. forslag?? se sign for specs.. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 mente sef FSB.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Minnet kanskje? PC2100 er vel 133 mhz? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Også er det noname, kan ikke forvente stort da. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 men mere enn 136 kan jeg vel forvente?? hva med å øke spenningen på minnet da? Lenke til kommentar
Orak Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 skulle tro du skulle komme deg høyere enn det der. Men som de erfarne folka sier .. blame noname (fant den på selv) Lenke til kommentar
rr79 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har du prøvd å stille multiplieren ned en del for så å stille opp fsb'en?. Det pleier å være en grei måte å finne ut om det er rammen som stopper deg. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hvis cpu er uåpna burde du ikke vente bedre kom selv aldri over 141 i fsb med en xp2100+ Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 joda,, cpuen er låst tror jeg,, men jeg kan fortsatt stille opp multipliern til 12,5 fra 11,5 som er standard. synes fortsatt at en FSB på 136 er lite.. har forresten prøvd å stille ned multipliern for så å stille opp FSBen,, gikk ikke... kan jeg stille opp spenningen på ramen?? tror dere det vil hjelpe? Lenke til kommentar
formann Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kan muligens hjelpe å øke spenningen ja.. jeg måtte øke både RAM og AGP spenning for å få ting til gå stabilt. Lenke til kommentar
LL Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hva med å sette litt delay på RAM? Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 har allerede gjort det:) Lenke til kommentar
kahn Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Kommer du ikke over 136 fsb??? Hadde samme problem og det var noname ramen som fucka.... SJekk hvilke ram-brikker som er testa med hovedkortet ditt og kjøp ny ram, det er mitt forslag men kan ikke garantere at det er det men jeg er 95% sikker.... Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har oxo et problem med overklokking! FSB vill ikke høyere enn 138Mhz .. har prøvd og sette opp Vcore, med samme resultat!(fjerne FSB Freq. jumper til 100Mhz) Har prøvd og sette ned multipliern, men da kommer jeg ikke over 2Ghz som er standard en gang..! kan det være minnet mitt som stopper med mon tro? SE SIGG FOR SPEZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå