Brothers Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jeg tenker jeg skal bygge meg en ny pc, så det jeg lurer på er om dette oppsettet vill funke og hva jeg mangler eller eventuelt bør forandre på. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=56110 den skal brukes for det meste til gaming og prislappen vill ligge på mellom 10-15k Endret 15. november 2007 av Brothers Lenke til kommentar
Caze Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ser veldig bra ut. Jeg personlig ville valgt en Samsung HD fremfor WD, da jeg har hatt problemer med flere WD-disker i min karriere . Det samme med NEC-DVD ROM. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ville satset på en SATA brenner. Kanskje revurdert viftevalg Test SilentX er fryktelig overprisa. Mist viftene er mye billigere og jeg tror du får dem med led, om det er en forutsetning. Lenke Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 nå har jeg bytta ut viftene og dvd brenneren håper det ser bedre ut nå... Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 kom akkurat til å tenke på prosessor kjøleren som følger med er den god nok eller burde man kjøpe en annen? Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 siden jeg ikke hører noe satser jeg på at alt er som det skal, men trenger jeg å kjøpe termisk pasta (eller hva det heter) eller følger det med noe som er godt nok Lenke til kommentar
TorOyvind Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 kom akkurat til å tenke på prosessor kjøleren som følger med er den god nok eller burde man kjøpe en annen? Bytt ut originalvifta, bråker masse ved belastning!! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Veldig fint oppsett! Det følger med en form for kjølepasta med i boxedkjøleren, så er ikke noe problem hvis du ikke skal kjøpe en ny vifte da anbefaler jeg artic silver 5. Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 kom akkurat til å tenke på prosessor kjøleren som følger med er den god nok eller burde man kjøpe en annen? Bytt ut originalvifta, bråker masse ved belastning!! hva vill du anbefale da hvis jeg skal kjøpe ny vifte? Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 har tenkt litt å funnet ut at jeg skal kjøpe ett hovedkort som støtter SLI men vet ikke hvilket så har dere noen å anbefale? er det noe annet jeg burde bytte ut siden jeg bytter hovedkort? og hvis jeg skal bytte ut prosessor kjøleren hva har dere å anbefale? burde være nærmest lydløs... Lenke til kommentar
TorOyvind Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 kom akkurat til å tenke på prosessor kjøleren som følger med er den god nok eller burde man kjøpe en annen? Bytt ut originalvifta, bråker masse ved belastning!! hva vill du anbefale da hvis jeg skal kjøpe ny vifte? jeg har Noctua 12F, eller noe slikt, den er nesten lydløs og kjøler bra! har q6600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå