Nektard Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 http://www.jlindeberg.com/wear_ski_products.php Ta bla til du ser Jon olson med head skia i hånden og en lyseblå dunjakke med pels!! http://www.jlindeberg.com/wear_ski_products.php tusen takk for svar;) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Jeg trudde med J.Lindeberg sluttet med sånt i fjor jeg. Hørte at dem bare skulle drive med skinnjakker og sånt Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Jeg trudde med J.Lindeberg sluttet med sånt i fjor jeg. Hørte at dem bare skulle drive med skinnjakker og sånt Og Dior Homme skal slutte å lage slimfit bukser.. Du ser selv hvor dumt det høres ut? Men nå vet ikke jeg hvor du bor, men ville kikket på Retro (Trondheim) og Tatler (Oslo) Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 15. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Jeg trudde med J.Lindeberg sluttet med sånt i fjor jeg. Hørte at dem bare skulle drive med skinnjakker og sånt Og Dior Homme skal slutte å lage slimfit bukser.. Du ser selv hvor dumt det høres ut? Men nå vet ikke jeg hvor du bor, men ville kikket på Retro (Trondheim) og Tatler (Oslo) tar meg en tur på tatler da;) takk for svaret;) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Er det denne jakka? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 15. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Er det denne jakka? Nei da han holder den ene head skien...med høy krage;) 2-3 bilder etter tror jeg Endret 15. november 2007 av Nektard Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Follestad har vel kanskje disse jakkene? eller Mark + Brandy ? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 16. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Follestad har vel kanskje disse jakkene? eller Mark + Brandy ? Hvor finner jeg disse? Helst i oslo;) Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Follestad har vel kanskje disse jakkene? eller Mark + Brandy ? Hvor finner jeg disse? Helst i oslo;) vetke hvor de er i oslo, men finnes i Bærum, sandvika storsenter.. follestad er der men er en i oslo også, Mark And Brandy finnes bare ett sted i norge, nemlig på Sandvika storsenter... som har blitt enda større eri den nye delen av senteret.. Follestad er i den gamle Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 17. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Follestad har vel kanskje disse jakkene? eller Mark + Brandy ? Hvor finner jeg disse? Helst i oslo;) vetke hvor de er i oslo, men finnes i Bærum, sandvika storsenter.. follestad er der men er en i oslo også, Mark And Brandy finnes bare ett sted i norge, nemlig på Sandvika storsenter... som har blitt enda større eri den nye delen av senteret.. Follestad er i den gamle ok tusen takk;) Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 0 stress, er visstnok en Follestad i Akersgata i oslo også, men ikke sikker på hvor i AKersgata... Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 17. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 ok...kjempe Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 0 stress, er visstnok en Follestad i Akersgata i oslo også, men ikke sikker på hvor i AKersgata... Mellom Karl Johan og Grensen. Lenke til kommentar
majana Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Halla! Vet noen hvor man kan få kjøpt jakken på nettet? Eller om det er mulig å få tak i den i stavanger? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Halla! Vet noen hvor man kan få kjøpt jakken på nettet? Eller om det er mulig å få tak i den i stavanger? Noen som veit om Tatler Majorstuen/Paleet har denne? Gått lei Goose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå