RSy Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hvordan kobler jeg to laptoper til hverandre med wireless nettverkskort uten ruter/switch? RSy Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hvordan kobler jeg to laptoper til hverandre med wireless nettverkskort uten ruter/switch? RSy Vanskelig å si nøyaktig uten å vite hvilket kort det er, men det du må gjøre er å sette de to i ad-hoc mode og sette ip adresser osv som et vanlig nett! Lenke til kommentar
RSy Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Noen som vet noe mer om dette? RSy Lenke til kommentar
mascot Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Sett f.eks ip adresse 192.168.0.1 og 2. Sett så kortene til Ad-Hoc / peer to peer. Det skal være alt. Lenke til kommentar
RSy Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Hvor setter jeg disse til ad-hoc - jeg har sett det et sted, men husker ikke hvor. RSy Lenke til kommentar
mascot Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hmm, nå vet jeg ikke hvordan kort du har da. Men det pleier å stå der du vanligvis konfigurerer kortet ditt. Eventuellt kanskje det spretter opp automatisk i "Tilgjengelige trådløse nettverk" i WinXP? Har ikke testet om andre klient-kort dukker opp der på samme måte som basestasjoner. Lenke til kommentar
RSy Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Nei, de dukker ikke opp der. Jeg har forøvrig Airstation G54, og da også 54 mbps-kortet til Buffalo. RSy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå