Aak1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Menigen var å få en god alderskontrast i dette bildet. Fungerte det? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Så ut som barnet har parykk? Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Skjønner tanken bak, men det fungerte ikke helt. Bildet er for mørkt og du ser for lite av ansiktet til ungen. Den voksne derimot, har et fint uttrykk Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Flere kommentarer? Var litt lite med kritikk så langt Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Bra bilde, litt mørkt kanskje- men det trekker ikke ned så mye. Som svar på det du spurte om, JA, det fungerer Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Burde kanskje vært omvendt. At man så barnets fjes og ikke den voksne? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Syns det ser ut som et normalt lyst bildet som er photoshoppa mørkt. Ga meg lite dette bildet dessverre. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tanken bak er veldig god, og som andre sier så er det et fint uttrykk i ansiktet på den voksne. For meg trekker det litt ned at dette uttrykket på den voksne forsvinner litt i alt det mørke. Jeg ville også forsøkt å få med litt mer av barnets ansikt. Om du hadde beveget deg noen cm til høyre hadde kanskje det vært nok. Alt i alt, en veldig god tanke, og det er herlig å se at andre også liker å fotografere mennesker. Men, bildet ble rent teknisk sett ikke like vellykket (for min smak), både med tanke på farger (for mørkt) og motiv (litt av barnets antageligvis svært åpne og gledesstrålende blikk forsvant grunnet utsnittet du valgte). Stå på, det skal ikke mer enn litt finpuss til før du har et blinkskudd. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Vil se om jeg kan få en mulighet til. Takk for god kritkk alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå