Akrabra Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Vet det er mange av dere som bytter inn spill her på butikker.. og jeg må nok dessverre kvitte meg med et til for å få dekka uncharted regninga:o så jeg har oblivion game of the year edition fra usa, tror du en butikk vil ta det i inbytte ?:S:S Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hehe, hvis selgern i butikken er dum nok til å ikke skjekke det noe spesielt, så ja. Går jo an å prøve å si at du fikk det i gave og ikke vil ha det, slik at du liksom ikke vet at det er fra usa? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 kan jo forsovet det, for hvis man skal spille det må tven støtte ntsc eller man må ha hd tv:S Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Funker fint det... Var på EBgames i Stavanger og leverte inn US versjon av Darkness... Han skanna det inn og jeg fikk 300 kr i avslag Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Funker fint det... Var på EBgames i Stavanger og leverte inn US versjon av Darkness... Han skanna det inn og jeg fikk 300 kr i avslag prøvde det samme i moss ... men når han scannet spillet gikk det ikke igjennom pga. at det var amerikansk . Så ingen innbytt der .. Endret 15. november 2007 av gapps3 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Så lenge spillet kan spilles på denne regionen så vill jeg syntes det er rart om de ikke bytter det inn. Men klart hvis spillet kun kan spilles på en importert PS3 så ville jeg nok anta att de ikke vill ta det i innbytte pga att kundegrunnlaget for å kjøpe spillet vill bli vesentlig svekket. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Når begynte spaceworld å ta inn spill? Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Så lenge spillet kan spilles på denne regionen så vill jeg syntes det er rart om de ikke bytter det inn. Men klart hvis spillet kun kan spilles på en importert PS3 så ville jeg nok anta att de ikke vill ta det i innbytte pga att kundegrunnlaget for å kjøpe spillet vill bli vesentlig svekket. Nå er det vel slik at det ikke er soner på ps3 spillene .. slik jeg har forstått og testet. Grunnen til at de ikke bytter som jeg fikk beskjed om på eb er at det er en annen ean kode på de importerte spillene så de får ikke lagt det inn i kassa systemet sitt . Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det har skjedd med 4/5 spillene mine når jeg bytter inn spillene fra VGP på EB Gamesm, men han som jobber i kassen bare skriver navnet på spillet så funker det fint. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hva er det innbytte prisen ligger på om dagen hos ebgames? Foreksempel på eldre ps2 spill (men ingen riper eller noe sånt) Hva tror dere jeg kan få for Resistance og Formula 1 (PS3) ? Nesten ikke brukt. Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hmm rart, fikk vertfall 300 Spenn for Darkness Us versjon jeg da.... kansje jeg var heldig Tror ikke du får så mye for Ps2 spill da.... Men dunno Endret 15. november 2007 av Smyegel Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg skulle bytte inn NHL 07 på Xbox hos EB Games tidlig i år. Det var visstnok en dansk utgave, og den ble da registert med verdi på 1 krone. Han bak disken sa at alle spill som ikke ligger i systemet får verdien 1 krone. Han sa videre at de tar imot alle spill, bortsett fra promo- og demoutgaver. Hva slags verdi du får, er noe annet. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Når begynte spaceworld å ta inn spill? de gjør det i grimstad på sørlandet:p han ene kameraten min fikk bytta resistance og motorstorm når han kjøpte bundle der, mot fifa og dirt, så fikk han 100kr tilgodelapp for de var vært mindre =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå