Gå til innhold

vil ebgames eller spaceworld ta et spill fra usa?

Akrabra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funker fint det... Var på EBgames i Stavanger og leverte inn US versjon av Darkness... Han skanna det inn og jeg fikk 300 kr i avslag

prøvde det samme i moss ... men når han scannet spillet gikk det ikke igjennom pga. at det var amerikansk .

Så ingen innbytt der ..

Endret av gapps3
Lenke til kommentar
Så lenge spillet kan spilles på denne regionen så vill jeg syntes det er rart om de ikke bytter det inn. Men klart hvis spillet kun kan spilles på en importert PS3 så ville jeg nok anta att de ikke vill ta det i innbytte pga att kundegrunnlaget for å kjøpe spillet vill bli vesentlig svekket.

Nå er det vel slik at det ikke er soner på ps3 spillene .. slik jeg har forstått og testet.

Grunnen til at de ikke bytter som jeg fikk beskjed om på eb er at det er en annen ean kode på de importerte spillene så de får ikke lagt det inn i kassa systemet sitt .

Lenke til kommentar

Jeg skulle bytte inn NHL 07 på Xbox hos EB Games tidlig i år. Det var visstnok en dansk utgave, og den ble da registert med verdi på 1 krone. Han bak disken sa at alle spill som ikke ligger i systemet får verdien 1 krone. Han sa videre at de tar imot alle spill, bortsett fra promo- og demoutgaver. Hva slags verdi du får, er noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...