SkyFish Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 WarCraft 1 var mye bedre enn 3'eren, forhåpningene til 3'eren ble undergangen. Jeg var som sikkert mange andre "helt i hundre" etter å få tak i det, men ble skuffet allerede etter noen dagers spilling. Liker ikke at de la til guder, ikke på den måten de gjorde det iallfall.. Men som noen andre geniale sjeler her på tråden har forstått, alle har hver sin smak, det som stoppet meg fra å satse mer på SC var rett og slett at spillet har en dyster atmosfære, alt for mørkt, det er sikkert rette settingen for den følelsen spillet skal skape, men det var da altså der det sluttet med meg. Det jeg synes er det beste strategi spillet er: Stronghold evt Stronghold - Cruzader Hva er vel kulere enn å bygge massive middelalder borger med bueskyttere på, med katapulter som backup? Men nå kommer nok pizzafyrn å masa om defence, defence defence. men vet du hva? Ikke alle som spiller strategi spill har samme forventningene til det som til Quake 3. Noen spiller strategi spill for det er langvarig, stort og poenget er å bygge opp en stor og stabil sivilisasjon, som kan overleve alt fra dyr til morderiske fiender (les. pizzafyrer) Mvh SkyFish Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Første C&C Spillene, Noone Besides, Noone Over! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 !!Starcraf ruuuuler!! Det slår alle spill ned i støvlene. Alt med det er jo så genialt og så å si alle får det inn! Det spillet har alt I den siste tiden har WCIII tatt opp min tid, det og er jo meget genialt, men ingenting slår Starcraft:Broodwar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå