Gå til innhold

Beste strategi-spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-17 10:55, Mulch skrev:

HVA er det usa driver med nå da? De er hvertfall ikke aggressive i angrepene sine! Ligger bak i hjemlandet sitt (overdrevet) og sender bomber inn i muslimske land slik at dem slipper å miste folk, for det gir dårlig PR. DET er defensiv krigføring. Herregud.


 

Nå tror jeg ikke at noen av oss skal uttale oss hva som egentlig skjer i Afghanistan..å sende tomahawk-raketter er en del av start-fasen. Alle konflikter har vært et spørsmål om menn, eller hva. Hvorfor tror du amerikanerne slapp atombombene over Hiroshima og Nagasaki. For å spare amerikanske liv. Å sammenligne virkelighet og SC er litt fucking patetisk da...kunne like godt sagt at "Bush liker sikkert TA og bin Laden liker SC fordi han er så aggresiv" :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


man vinner ikke en krig ved og være defensiv i virkeligheten - går greit på pcspillene der man defender en totalt verdiløs bergknaus eller noe og kan sitte der og ta fienden når han angriper


 

<HOST> Det var det jeg svarte på, du som sammenlignet med virkeligheten. </HOST>

 

Når det gjelder atombombene over Hiroshima og Nagasaki, så er det noe av det mest unødvendige amerikanerene noen gang har gjort. Japan var falleferdig, husker ikke om de hadde overgitt seg allerede, eller om det kom rett etterpå, men det var totalt unødvendig å ødelegge de to byene for evig og alltid. USA er det feigeste landet i verden. Men nå trasker vi laaaaaaaangt ut på vidda igjen.. hehe..

 

tja||anal: "Bush liker sikkert TA og bin Laden liker SC fordi han er så aggresiv"

 

Du minner mer og mer om El_Polla/pizzabud..

 

Dessuten er Bush minst like om ikke mere agressiv som Bin laden (hvor er han forresten?). Fyren er jo skadd i hodet.

 

Anywhoo.. så går ikke denne diskusjonen noe lenger, har ikke gjort det på lenge heller, tudeluu...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-18 00:47, Mulch skrev:

Quote:


man vinner ikke en krig ved og være defensiv i virkeligheten - går greit på pcspillene der man defender en totalt verdiløs bergknaus eller noe og kan sitte der og ta fienden når han angriper


 

<HOST> Det var det jeg svarte på, du som sammenlignet med virkeligheten. </HOST>

 

Når det gjelder atombombene over Hiroshima og Nagasaki, så er det noe av det mest unødvendige amerikanerene noen gang har gjort. Japan var falleferdig, husker ikke om de hadde overgitt seg allerede, eller om det kom rett etterpå, men det var totalt unødvendig å ødelegge de to byene for evig og alltid. USA er det feigeste landet i verden. Men nå trasker vi laaaaaaaangt ut på vidda igjen.. hehe..

 

tja||anal: "Bush liker sikkert TA og bin Laden liker SC fordi han er så aggresiv"

 

Du minner mer og mer om El_Polla/pizzabud..

 

Dessuten er Bush minst like om ikke mere agressiv som Bin laden (hvor er han forresten?). Fyren er jo skadd i hodet.

 

Anywhoo.. så går ikke denne diskusjonen noe lenger, har ikke gjort det på lenge heller, tudeluu...

 

 

Som kjent var japanerne villig til å sloss til siste mann, og de hadde ganske mange menn igjen til disposisjon. Hadde amerikanerne satt i land en styrke på 200.000 mann hadde de blitt slaktet ned! Så da tenkte sikkert USA "aha..hvorfor ikke lage en atombombe sånn at vi sparer mange liv. fordi det er jo enten dem eller oss"

 

Krig er grufullt og som det en gang er sagt. "I krig (og kjærlighet) er alt tillatt"

 

Nei, jeg ligner ikke på El_Polla/pizzabud..de liker SC, jeg liker Sudden Strike..men jeg kan ikke fordra folk som hater USA og Microsoft..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-18 00:47, Mulch skrev:

Quote:


man vinner ikke en krig ved og være defensiv i virkeligheten - går greit på pcspillene der man defender en totalt verdiløs bergknaus eller noe og kan sitte der og ta fienden når han angriper


 

<HOST> Det var det jeg svarte på, du som sammenlignet med virkeligheten. </HOST>

 

Når det gjelder atombombene over Hiroshima og Nagasaki, så er det noe av det mest unødvendige amerikanerene noen gang har gjort. Japan var falleferdig, husker ikke om de hadde overgitt seg allerede, eller om det kom rett etterpå, men det var totalt unødvendig å ødelegge de to byene for evig og alltid. USA er det feigeste landet i verden. Men nå trasker vi laaaaaaaangt ut på vidda igjen.. hehe..

 

tja||anal: "Bush liker sikkert TA og bin Laden liker SC fordi han er så aggresiv"

 

Du minner mer og mer om El_Polla/pizzabud..

 

Dessuten er Bush minst like om ikke mere agressiv som Bin laden (hvor er han forresten?). Fyren er jo skadd i hodet.

 

Anywhoo.. så går ikke denne diskusjonen noe lenger, har ikke gjort det på lenge heller, tudeluu...

 

 

du er sikker dobbelt så aggresiv som bush, tåpelig og snakke om det fordi det høres teit ut og fordi vi ikke kan vite om det stemmer. pizzabud er mitt forige nick forresten.

atombombene var unødvendige? kanskje det, kanskje ikke - skal i alle fall si det avskrekket en del og forhindret en del ting. uansett er det FEMTI år siden, det er som at jeg sier at tyskerne skulle vært drept siden de hater jøder så mye.

det jeg sammenligna med er at hadde man laget en heavy defense base i virkeligheten skal jeg love det at fienden går rundt siden man kan gjøre slikt i virkeligheten - virkeligheten er ikke begrenset til 128*128 store "brett"...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-18 09:08, SintBrus skrev:

Nå er denne diskusjonen kommet laaaangt ut på viddene. Det er ikke vits å overbevise noen om at det og det spillet er bedre enn andre. Å blande inn Bush og Bin Laden er jo tåpelig De Lux!! De har jo ingenting med et dataspill å gjer !!


 

Bland deg ikke inn du a! :grin:

Lenke til kommentar

anal: sudden strike er mye mere realistisk enn andre rts spill, men ikke realistisk. at det er mere realistisk betyr ikke at det er bra spill - men heller ikke at det er dårlig. tror ikke "realisme" har noe særlig med gameplay og gjøre, men sc rocker da... fort og lære, lett og bli god i, 100% balanse osv.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke kommentere denne threaden mer, med mindre dere skriver noe som jeg ikke klarer å holde meg vekke fra!

 

Bortsett fra et par avvik (som er lett identifiserbare) så er alle postene mine seriøse, det er mine meninger som kommer frem. Problemet er at noen blir fryktelig provosert av at andre mennesker kan ha andre meninger enn dem selv har. Slikt er utrolig morro, og viser hvem som egentlig er seriøse! :wink:

 

Med andre ord, jeg poster ikke ville utsagn bare for å provosere. Noen her burde hvertfall lese gjennom postene sine et par ganger ekstra, da hadde vi kanskje unngått slikt tull.

 

MVH

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...