BBI Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Ah folkens kan dere ikke legge inn skjermbilder eller linker til skjermbilder, så det er letterre for andre å å vite hvilket spill dere snakker om. Så kanskje flere vil like det Et råd Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 dune1 var det råeste spillet når jeg spilte det. dune2 var og bra, men dune2000 er jo helt lik dune2 - bare litt bedre grafikk. emperor battle for dune er helt likt dune2000. westwood er sleipe, dem har et konsept de beholder i minst 10 år, bare fornyer grafikken litt så er spillet "moderne", "nytt" og "bra". disse spillene er gode fordi gamerne ikke vet bedre. late spillskapere og gamere som ikke krever mere av spill må jo resultere til slikt. fikk nettopp sc battlechest ifra softwareshop, dagen etter jeg bestilte det! akers mic har en del og lære av softwareshop. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 Ja hvorfor forandra på konseptet når spillene selger så bra...?! Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 hvorfor lage bilene tryggere når de allerede selger bra? hvorfor lage tvene større når de allerede selger bra? hvorfor lage nye spill når de gamle selger like bra? helt ok at westwood lager spillene på den måten de gjør, sc er helt nytt, i alle fall gameplayet er revolusjonerende. jeg likte westwood spillene før, men jeg var lei ts, ra2 og dune2000/emperor battle før de kom i butikkene, hadde jo spilt c&c, ra og dune2 for lenge siden. det er som og runne et spill i 640 oppløsning, så runne det omigjen i 800 oppløsning så enda en gang i 1024 oppløsning. dette kunne vært 3 "forskjellige" spill ifra westwood. er du med i en sc kamp thaxx? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Pizzabud. SC er ikke revolusjonerende.. og heller ikke nytt. Det er utdatert og foreldet .. Lenke til kommentar
Johan Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Fikk meg stronghold. Meget artig å spille, og mange muligheter for startegier. Det feteste er vel at du kan lage så deltaljerte borger, som er noe jeg savener fra AOE. BTW, tja|anal jeg tror han sier my leige, og ikke leech som så vidt jeg vet uttales liitsj, og dessuten er det jo litt rart med: Fiendene angriper min igle. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 Joa..hehe..vakke sikker skjønner du..digger å hele olje i huet på fienden Og det er kult at man kan gå på murene osv. Fett spill! Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 sc er one of a kind, du finner ikke lignede gameplay i noen andre rts spill. snakker ikke om hvor gøy edet er nå, men måten det spilles på. og den er revolusjonerende. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Holy crap - Denne posten har jo fåkking 14 sider! BTW - Starcraft er best, fordi det er det eneste jeg har prøvd, og jeg ikke gidder å sette meg inn i noen andre. dessuten er det det alle spiller, og det er ukult å spille et spill ingen spiller, da går det ikke å linke. Men jeg har tenkt å sette meg inn i warcraft III hvis:) det kommer. Har på følelsen at det kommer til å rule noe helt vilt!! det vil nok bli den nye starcraften. Lenke til kommentar
oxygen_zzz Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 14 sider... oj.. kanskje waRcraFt IiI? =) Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 geezuus: ja, jeg skal sette med inn i warcraft3 - men jeg tviler på det vil være halvparten så bra som sc. liker ikke de screenshotsene jeg har sett, men jeg skal uansett teste det. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-27 00:12, pizzabud skrev:sc er one of a kind, du finner ikke lignede gameplay i noen andre rts spill. snakker ikke om hvor gøy edet er nå, men måten det spilles på. og den er revolusjonerende. Hahaha..da er vel de fleste revolusjonerende da Lenke til kommentar
El_PoLLo Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-28 17:29, tja||anal skrev: Quote: On 2002-02-27 00:12, pizzabud skrev: sc er one of a kind, du finner ikke lignede gameplay i noen andre rts spill. snakker ikke om hvor gøy edet er nå, men måten det spilles på. og den er revolusjonerende. Hahaha..da er vel de fleste revolusjonerende da ingen rts spill er i nærheten så angrepsbasert som sc er. Lenke til kommentar
El_PoLLo Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 greit nok at ra2 osv er kule og angrepsbaserte og slikt, men de blekner i forhold til sc. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 I TA er det flere angreps/spillemuligheter enn i SC TA er best.....warcraft3 er for likt sc til å ta fra TA kronen Lenke til kommentar
Elys Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: warcraft3 er for likt sc til å ta fra TA kronen nåja...STORE forskjeller mellom SC og WC3. Som jeg har merket meg hittil ja :smile: og WC3 eier hardt Lenke til kommentar
El_PoLLo Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-28 18:56, siDDIs skrev:I TA er det flere angreps/spillemuligheter enn i SCTA er best.....warcraft3 er for likt sc til å ta fra TA kronen sc ER på tronen da... så hvis noen lager et spill med flere angrepmuligheter enn TA da er det spillet automatisk bedre enn TA - hallo? jeg foretrekker KVALITET fremfor kvantitet, trenger ikke 4000 units i en kamp for at det skal være gøy, jeg mener det er gøyere med 1 skrikmann i skrikfilmene isteden for noen tusen som driver og sloss i bakgrunnen :smile: ta er bedre enn ra2/ts osv, men blekner i forhold i sc. ta blir for dumt mener jeg, bygger ørten nuke silos og knerten fienden sine baser når de er tom for antinuke rakettene. hva hjelper det med mange units når man bruker et fåtall? hvor mye gøyere ville counterstrike vært med 200 forskjellige kniver? synes sc skulle vært i en annen sjanger, det har mange likheter med andre rts spill men og mange ulikheter. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Kommer sannsynligvis til å mislike WarCraft 3 pga at en bruker så få units i kamp, liker å føle at det faktisk er en krig man er i, og ingenting slår å angripe/bli angrepet av 100++++ units! tror jeg må prøve Shogun, og Warrior Kings *drooool* Hvor "angrepsbasert" et spill er, er et litt teit argument. pizzabud har skreket om dette over 14 sider nå, og jeg er drittlei av å lese det. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 før spilte jeg ta og ra, men når jeg spilte sc gadd jeg ikke spille de spilla mere, de ble for langvarige, kjedelig og ensformige. de "realistiske" spillene er latterlige, det finnes ikke snev av realisme i de. det jeg liker ved sc er den totale balansen, det går ikke ann og være "feig" eller bruke "feige" triks og slikt, ingenting kan gjøres for fort og man må alltid være ett steg foran fienden. mens et game i ts, ta kan vare flere timer er gamene i sc korte men spenningsfylte, det er spennendes helt ifra start til slutt, aldri "kjedelige pauser, byggeperioder, hær oppbygging osv", det at man kan se damage og liv til unitene gjør at man kan planlegge angrep mye bedre og jeg liker den arkade aktige følelsen. det viktigste er seff at det er så gøy og spille :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 fordi alle bretta i SC er bittesmå derfor er rundene korte spill dei små bretta til TA du!!! eg har nevt tidligare over 10 grunner til at TA er bedre enn SC....ingen av dere har kommet med noe som slår dei det som bra med starcraft er singleplayeren og battlenet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå