Gå til innhold

Beste strategi-spill?


Anbefalte innlegg

johan, eeh, har sagt sånn nitti ganger at jeg var stor fan av TA og ts før - du sier jeg ikke leser andres poster, tenk litt før du skriver da.

dreiv med modem og lasta ned hundrevis av nye "kule" units osv.

men så fort jeg oppdaga starcraft har jeg ikke giddet og spille det, ikke at det er et kjedelig spill men sc er så vanvittig mye mere intenst og mere action i.

 

[ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2002-02-02 02:02 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sintbrus: kan ikke du og alle andre som ikkje har litt peiling på sc slutte og snakke om det. det er greit at du ikke liker det, men du trenger ikke klage sånn over spillet.

og ja, det er enkelt og oppgradere siden det tar sånn 2-5 min før hver oppgrade blir ferdig, og, det er sjelden nødvenig og oppgradere noe særlig i hver game - men så finnes det de som liker og ha oppgradert alle opgradene for ordens skyld selv om de ikke får bruk for det de oppgraderer, sier seg selv at disse ikke vinner mye.

måten mesteparten av dere skriver innleggene på får det til og se ut som at dere er dårlige tapere som blir sur hver gang dere taper i sc så kommer unnskyldningene i lassevis. kan ikke dere bare si i korthet at sc er for vanskelig for dere eller at dere ikke gidder og lære det?

slutt og whine, om dere liker ta, ok, liker dere sc, like ok.

Lenke til kommentar

tja|anal: sier du jeg er dum? er du helt dum, du sier man må være intelligent for og spille stronghold, kass verden er det du lever i!

har spilt demoen til stronghold, liker ikke slike spill.

siddis: nettopp at det er mulig og bygge defense og ha long games er nok til at jeg ikke liker det.

har det så mye og si kem som liker ka?

Lenke til kommentar

kan ikke dere slutte og bygge opp replyene på antakelser, spes ditt siste innlegg nekroz.

min bror har KJØPT sc, jeg spiller det på battlenet når han ikke spiller der. og jeg har ikke innrømt annet enn at JEG ikke har kjøpt noe blizzard ting.

det går heller ikke ann og spille på battlenet med piratkopier.

Lenke til kommentar

Age of Empires

Age of Empires 2: Age of Kings

Emperor - Battle For Dune

Red Alert (dvs. 1, ra2 sux)

 

Den største grunnen til at Starcraft er bra er at det er tre vidt forskjellige raser med helt forskjellige egenskaper som likevel fungerer balansert. Noen nytenkende units + noen gode gamle (tanks og marines). Ligger mye god fantasi bake Zerg/Protoss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...