Kanius Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg går mitt andre år på elektro nå, men kan ikke si at interessen er like stor nå som da jeg valgte det som førstevalg. Nå har jeg fått den tanken i hauet at jeg har lyst å begynne på Media og Kommunikasjon neste år for å bli fotograf, men vet ikke om jeg orker enda noen år på skole. Så jeg lurte på om det er noen som har gjort noe lignende, og som vet om man kan bli fritatt for enkelte fag som norsk, engelsk eller andre slike fag? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 En i klassen min gjorde dette. Han skiftet fra byggfag til medier og kommunikasjon. Han slapp å ha engelsk siden han hadde karakter. Hva som skjedde angående de andre fagene vet jeg ikke, men jeg antar han ville gjøre de bedre. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg kan jo legge til at man er nødt å få stå karakter i faget/fagene for å kunne få fritak. Altså du må ha 2 eller mer. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 kan få fritak i fak du har hatt før selvsakt, men er ikke alltid like lett å få fritak i gym. på salg og service grunnkurs ifjor gikk jeg sammen med en som hadde bestått alle fage på et matfag vg1, og kjøttfag vg2. ifjor fikk an fritak i alt utenom salg og service fag, men i år måtte vi bytte skule fra møglestu til dahlske, og i år fikk han ikke fritak i gym. om du er en av de som liker gym er jo ikke det noe pes. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Kan ikke si at jeg liker gym akkurat Hadde vært flott å slippe gym, norsk, engelsk og matte. Takk for informasjonen. Tror jeg tar meg en tur til rådgiveren på skolen en av dagene og spør der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå