564215 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Skriver en tysk-stil og leter etter ordet "skjønnhetssøvn" på tysk, men finner det ikke noen steder.. Er det noen som kan hjelpe? PS. Visste ikke hvor jeg skulle poste, så da ble det bare her.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg kan dessverre ikke tysk... hadde det på ungdomskolen men husker ikke noe.. men vist du prøver Her får du sikkert svar Lykke til med stilen:) Lenke til kommentar
564215 Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Jeg kan dessverre ikke tysk...hadde det på ungdomskolen men husker ikke noe.. men vist du prøver Her får du sikkert svar Lykke til med stilen:) Takk, men nå fant jeg ut av det. Det var Schöheitschlafe. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nei. Det er Schönheitsschlaf. Hankjønnsord. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Nei. Det er Schönheitsschlaf. Hankjønnsord. opps.. Tastefeil xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå