Gå til innhold

Fortsette å bruke vanlig Hotmail?

ventle

Anbefalte innlegg

Har brukt Hotmail siden 1999 og har vært storfornøyd, hatt denne som min primære e-postkonto helt frem til dags dato.

For en stund siden, kan det ha vært ett-ett og ett halvt år siden (?) dukket det opp noe som het Live Hotmail, og det dukket opp en link der man kunne prøve denne. Jeg gjorde så, men fant fort ut at dette ikke var noe for meg, tregt og ett veldig lite funksjonelt grafisk grensesnitt (jeg vet de prøver å imitere Outlook, men dette mislykkes de totalt med, i mine øyne). Jeg fant etter hvert ut hvordan man kunne gå tilbake til vanlige Hotmail, og da jeg ble bedt om å si hvorfor sa jeg som sant var, at jeg ønsket å beholde gode, gamle og ekstremt funksjonelle Hotmail for all fremtid.

I lang tid har Microsoft gnægd om at jeg kan/bør oppgradere til Live Hotmail for å gjøre hverdagen min mer frustrerende og dysfunksjonell, men jeg har naturligvis takket nei. Nå i dag når jeg logget inn for å sjekke mailen min fikk jeg sjokk - "Hotmail har blitt til Live Hotmail", og jeg ble møtt av ett håpløst ubrukelig grensesnitt. Borte er tilsynelatende alle muligheter til å gå tilbake fra dette Barne-TV-grensesnittet til ekte, tradisjonelle Hotmail - eller? Det jeg lurer på er: Finnes det fortsatt en mulighet for å gå tilbake til vanlige Hotmail, eller er min favoritt-epost-tjeneste borte for godt?

takker for svar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...