Caliber Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei. jeg trenger altså nipler av typen 1/8"BSPx1/2"ID, samt gjengetape, to produkter micoplex ikke får på lager før om to måneder! Noen som kan være behjelpelige? Kunne også trenge en shutoff-krav, som dirigerer vannstrømmen til to forskjellige splitter med et håndtak (til enkel tømming). Denne burde også passe slanger med 1/2" ID. Noen forslag? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ta deg en tur til din nærmeste TESS-forretning. De har alt av slanger og nipler. Ellers har Biltema og andre verktøybutikker gjengetape. For enkel tømming, hvorfor ikke bare ha en y-splitt med en fillport i tømmeenden? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Husker ikke hva butikken heter, men er en butikk på alnabru som selger sånt. Kjøpte akkurat en sånn nippel der for noen mnd siden, men dyrt var det Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Noe formening om hvor nærmeste TESS forretning er i oslo-området da? Bor på vestkanten. om jeg bruker Y- eller T-splitt er vel et fett? Kanskje mindre tap av flow med Y? Endret 15. november 2007 av Caliber Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det er vel lettere å plassere tappepluggen med Y-kobling, ellers er det kanskje ett fett. Mener å huske at det var en TESS-butikk på Lilleaker en gang i tiden. Sjekk på tess.no for nærmeste butikk. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Det er vel lettere å plassere tappepluggen med Y-kobling, ellers er det kanskje ett fett. Mener å huske at det var en TESS-butikk på Lilleaker en gang i tiden. Sjekk på tess.no for nærmeste butikk. Jeg fant denne y-koblingen på clas ohlson, men aner ikke målene? Noen som vet? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Du klarer deg med en slik en: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=Y...amp;mcat=14s287 med en liten slangebit ut og en plugg i tappeenden. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det kunne også vært kult å montere en fillport i bunn av kabinettet til tømming Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Det kunne også vært kult å montere en fillport i bunn av kabinettet til tømming Jeg vurderer det, men prøver å ha den "løst" først Skal uansett frem med dremel for å få montert tank i topp, så får vi se hva vi gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå