sindreberth Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei tenkte jeg kunne prøve meg på å klokke PC-en min litt, hvis det lar seg gjøre da =) Jeg er helt ny innenfor dette så må ha det inn med tesje =) System info: AMD 2,2ghz 3800+ 64-bit dual core Gainward GeForce 8600GTS 256mb Pci-Express Cosair PC 4200 ddr2 2x1024Mb Asus M2N-Sli Deluxe, nforce 570 sli Pci- Express Har skaffet meg CoreTemp, PowerStrip, Riva Tuner v2.06, cpu-z Noen som vet hvordan jeg skal gå frem? hadde vært supert med hjelp=) Takk for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Skal du overklokke prosessoren gjøres dette via biosen, det gjør en som regel ikke via programmer i Windows... Lenke til kommentar
sindreberth Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Skal du overklokke prosessoren gjøres dette via biosen, det gjør en som regel ikke via programmer i Windows... ja regna med det, men står så mange steder at de har brukt de programmene. Noen som vet hva slags oppsett jeg skal kjøre i bios, hadde vært kjekt med svar=) Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 oppsettet i bios .. det du må er vel strengt tatt og sette opp fsb og kanskje litt volt etter vært , skjekke at rammenhastighetne blir for høy ,, og pass på temps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå