anders! Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei! Min MX518 døde i dag og trenger derfor en ny mus. Har sett en del på razer og lurer på om jeg skal prøve ut en av disse! Noen som har en razer diamondback mus som kan fortelle hvordan den sitter i hånda? har en stor hånd så er viktig at det musen ikke er for liten! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg er veldig godt fornøyd med min diamondback. ikke at jeg har så stor hand heller da. hva med å stikke til en butikk og prøve den da? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Eventuelt kan du bare gå for ei mus i G-serien til Logitech. Da veit du i hvert fall hva du får! Enig med Runar, forresten. Det beste er å gå i butikken å prøve. Veit ikke hvor mange butikker som har Razermus inne, men det er sikkert verdt turen, uansett. Lenke til kommentar
isakm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Prøv nye versjon av MX518! Oppgradert fra 1600 til 1800DPI. Silent lansering. Da vet du vertfall hva du får! Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Gikk fra mx518 til G5, angrer ikke. Meget fin mus Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvis du er fornøyd med MX518 så torr jeg at jeg hadde bare kjøpt en ny slik (kanskje du tilogmed har garranti?). Ellers har det vel kommet en del nykomlinger fra logitech som antaglig er bedre, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå