granny Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kanskje dette er rette sted? Jeg har en tysk instruksjonbok som jeg gjerne skulle ha oversatt deler av, finnes det et oversettelsesprogram på nettet jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ja, men da må du regne med å få et dårlig resultat. Lenke til kommentar
granny Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Ja, men da må du regne med å få et dårlig resultat. Trenger ikke være perfekt - bare jeg forstår noenlunde hva det står. Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) www.freetranslation.com babelfish.yahoo.com Tar ihvertfall tysk - engelsk. I verste fall kan du ta engelsk - norsk etterpå på freetranslation Endret 15. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
granny Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Tusen hjertelig takk for hjelpen Får jeg det til engelsk så går det nok greit - det er et språk jeg jo faktisk har vært noe borti siden 9. klasse på ungdomsskolen for maaaange år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå