TrooperTom Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 LOL.. nesten så en skulle tro du ble fornærma fordi jeg var missfornøyd Volfpac.. Vil fortsatt råde alle til å holde seg langt unna 1'ern. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Steel (series) har akkurat kommet ut med G7 tastaturet, oppfølger til G6 tastaturet som jeg skriver på nå. Har brukt bl.a. Logitech's G11 som er meget bra, men Steelkeys 6G er hakket mer responsivt og fint å skrive på.Samt det trives godt på ps2 porten. Nå har jeg ikke fått verifisert dette men på steelkeys 7g skal man visstnok kunne trykke inn alle knapper samtidig uten at det fører til noen feil. På 6g kan man trykke og holde inne opptil 8 knapper via ps2 porten og 5 tror jeg det er via usb porten. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvis du liker Laptop type taster så vil jeg anbefale Logitech Ultra X. Nå liker jeg så enkle tastatur som mulig og da... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Vortedesignen på Eclipse 1 er rimelig far out. Og det var med Saitek Cyborg friskt i minne jeg kom med harryuttalelsen. Det ser jaggu meg harry ut. Men jeg må ærlig innrømme at Eclipse 2 ser ganske bra ut. Har ikke lagt merke til det før, det er jo et av de bedre designede tastaturene jeg har sett. Lenke til kommentar
presets Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 LOL.. nesten så en skulle tro du ble fornærma fordi jeg var missfornøyd Volfpac..Vil fortsatt råde alle til å holde seg langt unna 1'ern. LoL nei? jeg skriver bare hva jeg mener... og siden du tok opp det med lys osv så bare kom jeg med det at det kan være forskjeller fra tastatur til tastatur.. Er jo ikke sur da xD lol Jeg respekterer fullt og helt hva du syns om tastaturet.. la mine meninger få være i fred også da?^^ Jeg vil anbefale begge eclipsetastaturene Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg trodde emnetittelen var gaming tastatur, ikke design tastatur. For design tastatur er det jo ett soleklart valg. Koster jo 8000 kroner, så det kan vi droppe. Eclipse tastatur ser helt bananas ut. Lenke til kommentar
presets Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jasså.. selger man tastatur i norge til 8k og nå a? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 hva med det nye til Razer? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hva med det nye til Razer? Ser da forferdelig fjortiss ut. Trenger du lys for å se hvilke knapper du trykker på for å spille ett spill, kan du gi opp gaming med en gang, mener jeg. Men greit å ha en lysfunksjon for å finne lighter i mørket og sånt, men for å se knappene blir litt tullball. Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) vil ikke anbefale G15 med mindre du har en god prosessor, ettersom du sikkert har sett den lille skjermen på G15, som kun virker på ett spill (Medal of Honor), så det den gjør utenom det spillet, er å sluke CPU! Vil anbefale den beste!: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=26703 pris varierer fra 600-800på denne, men den er genial!<333 Reagerer dritkjapt også! Endret 27. november 2007 av Etern1tyy Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Haha, dummeste jeg har hørt Etern1tyy, en kompis av meg har "dårlig" prosessor, litt gammel. det går fint på hans pc.. Skjermen virker på langt flere en 1 spill. http://en.wikipedia.org/wiki/Logitech_G15 Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 har tittet litt på razer tar... ja.. noen som vet når det kommer i norsk lay-out? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Svensk er jo nesten helt likt.. Taste oppsettet er 100% likt, det eneste som er forskjellig er at ø står som ö, og æ står som ä Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Saitek Eclipse Keyboard er jo ganske billig, 400 kr. Men dere mener at det ikke er noe bra? Hvorfor? Lenke til kommentar
presets Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Joda.. saitek eclipse er bra tastatur jo Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Men har jo sett flere negative kommentarer om det over, og ingen har sagt hvorfor.. Lenke til kommentar
presets Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg er derimot kjempefornøyd.. det holder godt og er godt å skrive på.. gode lys. stort sett det beste gamingtastaturet jeg har prøvd.. (har prøvd begge logitech G15 versjonene men saitek hopper så vidt litt foran på min liste.. gleder meg til saitekcyborg keyboard kommer i hus) Lenke til kommentar
564215 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har Saitek Eclipse 2 tastatur og er superfornøyd! Det er herlig å spille med, og tastene er suverene til å skrive med i f.eks. irc, msn eller andre programmer Det er pwnage tastaur til en ikke så alt for dyr pris.. Luv med andre ord.. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har Saitek II keyboard selv. Er svært godt fornøyd med det i forhold til de andre tastaturene jeg har brukt. TIdligere brukte jeg både et standard HP tastatur, og et trådløst Logitech tastatur. Men Saitek er knallbra. Må legge til at jeg skriver touch, og det går unna så det griner på mitt nye Saitek II. Herlig respons, og passelig til mine "pølsefingre". Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Er det noen som har prøvd Roccat Valo ? Edit: Post 1111 Endret 11. januar 2008 av amiganostalgia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå