Gå til innhold

Bærbar PC til under 8.000

Anbefalte innlegg

PC-en min har nå sluttet å virke, og jeg trenger en ny en. Jeg skal egentlig bare bruke PC-en til å surfe på nettet, hører på musikk, se på film og slike vanlige ting, i tillegg til litt tyngre oppgaver, men egentlig ingenting jeg tror bærbare PC-er har problemer med i dag.

Fancy funksjoner som fingeravtrykkleser, webkamera osv. er gøy, men overhode ikke et must. Jeg vil gjerne ha så liten plass som mulig på PC-en, siden jeg har ekstern harddisk (for da blir den jo billigere). Helst 1 GB minne (gjerne mer), en brukbar prosessor, et bra skjermkort hadde vært gøy, og alt annet som er bra er selvfølgelig velkommen! Men prisen skal jo være lavest mulig da. Jeg vil ikke overstige 8.000 kroner, men jo billigere, jo bedre.

Jeg har også vurdert sånne små PC-er, men duger de til noe? (sånn som er mindre enn bærbar, men større en smarttelefon). Jeg hadde egentlig overlevd med en sånn liten PC, men hva er det da å velge mellom? Prisen blir sikkert mye høyere i forhold til hva man får, men de er så små da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...