Gormers Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Noen av xbox spilla har merkbart lavere fps når jeg spiller dem på 360. Filmer går også veldig rart, den går sakte så fort hele tiden, men alltid slik at den går sync med lyden (som går normalt). Spesielt halo er ille på coop, og det kunne gå litt tregt fra før av også. Er det slik med dere også? edit: mente selvfølgelig filmer i spill Endret 14. november 2007 av gormers Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ja, jeg har merket det med Halo jeg også. Det skjer noen ganger under kamper med mange fiender osv. Jeg lurer på om det er pga. dårlig optimatisering for 360, eller om spillet faktisk var sånn på xbox også. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Siden det bare skjer når det er mange fiender hos deg, er det kanskje noe feil med 360 min. Både splinter cell og halo har merkbart en konstant lavere fps en når jeg spilte dem på xbox (ihvertfall når du vrir på kameraet). Det er til og med slik at når jeg kjører bil eller banshee i halo blir lyder rar siden det hakker. Tenk deg når du kjører bil, så går lyden fra en lav tone til høy når du går fra lav fart til full vanligvis. Nå er det slik at når jeg kommer i toppfart hakker lyden og spiller av både lyden som kommer når du går sakte og fort annenhver gang slik at jeg lurer på jeg om jeg hører på en fjernstyrt bil som har blitt dyppet i vann. Endret 14. november 2007 av gormers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg vil ført si at langt fra alle spill kjøres perfekt på X360 selv om de står oppført på listen, det må man bare innfinne seg med. Om det derimot er samme problem på flere spill er kan det være noe som er galt. Mulig det er noe med 50/60 Hz å gjøre. Mener å huske jeg hadde et problem med hakking under filmsekvenser i Spliter Cell, som ble fikset ved å endre til 50 Hz(eller var det 60Hz, husker ikke..) Hva du beskriver, Gormers, kjenner jeg meg hvertfall ikke igjen i. Nå har jeg ikke spilt for mye xbox-spill på X360, da jeg fortsatt har den svarte mursteinen i stua, men Halo har jeg da fullført på X360... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg har prøvd et par filmer, og bandt annet i splinter cell og fahrenheit (tror det var kotor og halo som var litt rare) hadde jeg ingen problemer med filmen. Skildringen av kjøretøylydene var også litt overdrevet: lyden på kjøretøyene er ikke så ille som jeg sier heller, men det er definitivt hakking i lyden når jeg kjører framover selv om det er ingen fiender eller noe sånt der. Endret 15. november 2007 av gormers Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hold A-knappen inne når boxen starter opp. Det burde løse problemet Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Hold A-knappen inne når boxen starter opp. Det burde løse problemet å? Hva skjer da? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Xboxen skal visstnok slette noen cache-filer som ofte "hoper" seg opp over tid.. Det hjalp hvertfall for meg Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) ok takk for svar Endret 15. november 2007 av gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå