Larisss Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei - Har et ganske brukbart Hovedkort som er 754 socket, skal gi dette til lillebroren min. Noen som vet hvor jeg kan finne billig og brukbar prosessor til dette? Lenke til kommentar
fagerbakken Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Hei- Har et ganske brukbart Hovedkort som er 754 socket, skal gi dette til lillebroren min. Noen som vet hvor jeg kan finne billig og brukbar prosessor til dette? https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k her er det bare å velge å vrake:-) neida, det finnes ikke så mange 754 å velge i lengere. men hvis han ikke trenger den feteste PC-en, så fungerer en sempron ok den. Endret 14. november 2007 av fagerbakken Lenke til kommentar
Larisss Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Hei- Har et ganske brukbart Hovedkort som er 754 socket, skal gi dette til lillebroren min. Noen som vet hvor jeg kan finne billig og brukbar prosessor til dette? https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k her er det bare å velge å vrake:-) neida, det finnes ikke så mange 754 å velge i lengere. men hvis han ikke trenger den feteste PC-en, så fungerer en sempron ok den. Der har man noen ja..Men var ikke det store utvalget akkurat:P.. Det blir nok å spare i stedet Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tror det er mere pes enn det er verdt det. Du kan være heldig å få en på bruktmarkedet dersom du er litt tålmodig, men en ny fra butikk kan du bare glemme, de gikk ut av produksjon for flere år siden. Og idag kan du få ett billig AM2 oppsett med dobbelkjerne prosessor, hovedkort og 2GB DDR2 ram til rundt 1200kr.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå