DarkMan Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 duron 600 og et riva TNT2 64 pa3000plus og vær så snill, kun seriøse svar, liker ikke å tro at jeg er tilbake i barnehagen når jeg sitter foran datan................ på forhånd.....takker!!!!!!!! Lenke til kommentar
sete Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Rundt 200NOK, kanskje mindre, avhenger av skjermkortet. PCI eller AGP? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Tror det er agp, g400 er jo det... 600 hvis alt virker og masse bra software (lovelig må du sjekke om det er ellers blir du lurt) Så ville jeg trekke for støy og mangler, defekter osv Mangler lydkort trekk en hundrings osv, trekk 50 hvis det er for dårlig (allt under live 1024) Lenke til kommentar
sete Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Tror det er agp, g400 er jo det... 600 hvis alt virker og masse bra software (lovelig må du sjekke om det er ellers blir du lurt) Så ville jeg trekke for støy og mangler, defekter osv Mangler lydkort trekk en hundrings osv, trekk 50 hvis det er for dårlig (allt under live 1024) Du får jo en duron 1,1 -1,3 for rundt 300-400NOK idag, og et Geforce2 MX400 koster vel 350-450NOK nytt :wink: *Trekker en del ned ja* Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Software koster og du må ha hk+++ Og nå kan du komme hylende og si at noe klikka så må han fikse det hvis han føler seg skyldig eller noe siden du kjenner han Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 duron 600 og et riva TNT2 64 pa3000plus Ca 4-500kr om eg ville brukt det til en server, for er vel det eneste det kan brukes til vil eg tro? Lenke til kommentar
sete Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Software koster og du må ha hk+++ Og nå kan du komme hylende og si at noe klikka så må han fikse det hvis han føler seg skyldig eller noe siden du kjenner han Hva slags software? Lenke til kommentar
sete Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Software koster og du må ha hk+++ Og nå kan du komme hylende og si at noe klikka så må han fikse det hvis han føler seg skyldig eller noe siden du kjenner han Hva slags software? Trodde det var snakk om en CPU og et skjermkort jeg Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Enig med Kjetil. Ikke no vits å selge det der. Om du ikke er desperat etter penger da. Bruk det som en filserver, printer server... you name it.. Instaler linux og bruk den som router/firewall. Hvis du kommer en dag og tenker "jeg vil lære meg litt om linux!", så bruker du bare den gamle maskinen der, så slipper du dualboot, partisjonering osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå