BromZ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hmm..kjøpt 4 gig ram,, økte fra 2 til 2.5 .. Var ikke klar over at 32 bit systemer bare klarer 4 totalt. har 1 gig på skjermkortet. men fortsatt er det 500 mb som er borte.. den ytelse testen i vista viser at ram'n jeg har nå yter dårligere enn den jeg hadde før.. 2 GB Ocz PC 3200 platium edtion ddr 1 ram hadde jeg før å fikk 5.4 og nå har jeg DDR 2 gold edition 4 GB å får 5.1.. Men systmet er raskere enn det var,, men det kan jo være cpu'n og. før fikk jeg 5.1 der og nå får jeg 5.8.. Er vista 64 bit noe å satse på når mann liker å spille litt i ny å ned?.. Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 yeah 64 bit er jo kjekt å ha hvis man skal ha mer ram Men tenkte at 32-bit tok maks 3g ram :, Lenke til kommentar
Solomon Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg bruker ultimate 64 Alle spill fungerer så langt Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har kjørt Vista Ultiamte 64-bit en god stund nå. Hadde litt problemer med å finne drivere til trådløst-kort, men ellers funket alt veldig bra. Har prøvd en god del spill, og det er bare to jeg har hatt problemer med. ArmA støtter ikke over 3 GB minne og Vampires - Bloodlines støtter ikke over 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå