Gå til innhold

Magnum water kit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

magnum-kit'et er helt kurant, ja. det beste du kan gjøre er å kjøpe en god radiator, noe ala black ice extreme II (som de ikke har på 3dfxcool, men på netconnection.no).

kommer litt an på hva du skal gjøre. er det bare for å få en mindre bråkete maskin, spiller det nesten ingen rolle hvilken radiator du velger. skal du overklokke, derimot.. da er bieII kjekk å ha. :D

Lenke til kommentar

Har selv dette settet med samme radiator på min XP1800+ prosessort,

men vil nokk annbefale BlackIce Pro II (Den med plass til 2 vifter)

i stedet hvis du har plass, og kjøre disse gjennom viftestyring så du kan

regulere kjøleeffekten etter behov, da jeg veldig ofte synes att BlackIce Pro (Den med plass til 1 vifte) veldig ofte ikke er effektiv nokk, hvertfall ikke for meg, men den kjøler mer enn godt nokk for dem som ikke klokker noe serlig...

Så jeg vil nokk annbefale dett settet!

Husk 120mm vifte til radiator også da.. :)

Lenke til kommentar

Problemt er at jeg har bare et midi-tower. Får kanskje plass hvis jeg bruker saga litt flittig :smile: , men jeg har en ganske varm cpu (xp 2100+). Lyst til å overklokke litt også. Hadde håpet på at en vifte var nok, slik at jeg slipper å deformere kabinettet. :(

Lenke til kommentar
Problemt er at jeg har bare et midi-tower. Får kanskje plass hvis jeg bruker saga litt flittig :smile: , men jeg har en ganske varm cpu (xp 2100+). Lyst til å overklokke litt også. Hadde håpet på at en vifte var nok, slik at jeg slipper å deformere kabinettet. :(

Hva slags kabinett har du da? Merke og modell...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...