Hotel Papa Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kan ingen lage en liten tekst som alle skal skrive i blinde da? Så kan vi liksom få testet hvordan det går, isteedfor at alle bare snakker masse random piss.. Touch ftw.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Kan ingen lage en liten tekst som alle skal skrive i blinde da? Så kan vi liksom få testet hvordan det går, isteedfor at alle bare snakker masse random piss.. Touch ftw.. Jeg hadde da en god historie folk kan skrive videre på >.> Bare på fjerne "The End". Go! Det var en gang en person som het Pelle. Pelle hadde en båt som han dro ut på kjøen med, denne båten var 25 meter lang og 55 meter høy. En gang han var ute til havs møtte han en liten kamel, denne kamelen var sint fordi den ikke hadde noe vann, og den var tørst. Pelle forstod dette og gav kamelen vann fordi han hadde Evian på mange flasker. Kamelen ble glad og Pelle dro videre til sesam stasjon der han møtte den lille blå fuggelen, og han Max Mekker. Max var pedofil og tafset konstant på Pelle, men Pelle gjorde ikke mostand. Nå kom den lille gule fuggelen og hun så at Max tafset på pelle. Den lille ufgglene så dette og rope på Bjarne, Bjarne var også edofil så han ble med Max og tafset videre på Pelle. Endret 14. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er da ikke så vanskelig å skrive i blindet. ser aldro på tastaturet nå jeg skriver til vanlig, men nå som jeg ser opp i taket så syns jeg det var litt vanskeligere.. jaja *snip* låv til å se på skjermen da mens man skriver? eller? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg kan til og med stenge tråder i blinde, la meg vise dere. ( Tråden er tom for diskusjonsaspekter og trådstarter bes lese reglene for denne kategorien igjen. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg