Beaumont Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Skriver også på laptop nå, så det er litt uvant, men har vært flink å lært meg til å ikke se på tastaturet mens jeg skriver. Så det blir naturlig ettervært. Akkurat det samme som å spille gitar uten å se på. Øvelse gjør mester.. Fins forresten tastatur som er helt svarte. {Skrevet uten å se på] Edit: Glapp visst på den siste der.. Bruker ikke talltastene så ofte.. ^^ Endret 14. november 2007 av BrightSide Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 jeg er ikke dp flink ril drtte. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Det er da ikkje så vanskelig å skrive uten å se på tastaturet, vel? Selv har jeg trent meg på det ved hjelp av diverse touch-programmer, siden de vanligvis lager en lyd når en skriver feil, men jeg kunne trenge litt mer trening. Edit: Men det er lettere på flate tastatur ala det på laptoper, spør du meg. Endret 14. november 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Dette g¨r kp s¨emleøt sp, nare det Edit: Nei : Endret 14. november 2007 av Håks Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 lol please. Ser dere faktisk på tastaturet når dere skriver til vanlig eller? Tror nok folk bare trenger litt lengre tid bak tastaturet. (i blinde dette her, skriver omtrent like hurtig i blinde som ikke) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jøss, dette var da litt av en tulletråd Forundrer meg at en mod ikke har tatt å sletta den ennå, er jo egentlig ganske bra til telletråd å være, men likevel. Skrev alt dette uten å se, btw, sånn for trådens skyld. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Tja, jeg ser litt opp og ned på tastaturet. Er ganske enkelt å skrive i blinde, bare at du må holde fingrene riktig. @CarlM Endret 14. november 2007 av Håks Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ja, for noen tapere som ikke sitter foran pc-en hele tida, ass. Plz, liksom. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er ingen problemer med å skrive riktig når man har lært seg touchmetoden, selv bruker jeg ikke touchmetoden, men jeg skriver allikavel uten å se på tastaturet. Så lenge man vet hvor knappene er så går det greit, bare man skriver masse så kommer det av seg selv, var ihvertfall det som skjedde med meg. Alt skrevet i blindet BTW. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 så langt har jeg skrevet i blinde. håper jeg han skrive lenger og. la oss prøve: jeg henger ofte på foruum, jeter blaxtro der. nå skriver jeg i en rar trpd. dette fikk jeg lust til å teste. dette er resultatet. håper det gikk bra, får åpne øya nå Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det skal vel gå ganske greit å skrive i blinde. Håper dette forsøket blir greit, tror jeg klarer det greit nok. Jeg bruker ikke touch-metoden, men en selvlært metode... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kan ikke se noe som helst, jeg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tror folk snakker om litt forskjellige ting her? Forskjell på å skrive uten å se på tastaturet mens du skriver, og å faktisk LUKKE øynene og ikke se i det hele tatt Hmm, jeg tar en liten test på dette med å lukke øynene.. føler at det går veldig bram, faktisk. Nå tror jeg atr det kom en feil. Gar tenket å se litt tvserier nå. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 faiufgauhig ohkkh0fpk jfoidsjfosjdoi Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg tror ikke jeg har noen problemer med å skrive i blinde. Jeg kjenner seroæst tastaturet mitt ut og inn i blinde. Eller kanskje nesten. Jeg tror jeg skrev seriøst feil tidligere i samtalen. Bare for å få skrrive litt lengre så vil jeg fortelle hva som skjer her og nå. Jeg sitter på en blå kontorstol og vipper fremover. I munnen min har jeg en vannflaske som jeg sutter på, litt ekkelt ja, men jeg gjør det alikevel. I resten av rommet sitter fem kamerater (skal jeg skrive med tall eller bokstaver?) som ser på Pulp Ficition. Jeg har selv sett den over 30 ganger og kan så å si hele filmen utenatt, men det gjør den ikke til en dårligere film. PC-en min piper veldig ille. Det er ganske varmt her siden jeg har fyrt sånn i ovnen. Etterpå satser jeg på at vi skal spille litt guitar hero 1\2 eller the 80's spillet. Jeg har en IKT lærer som heter Hasse. Ganske stilig fyr. Imorgen har jeg gym og internasjonal-engelskprøve. Den går nok bra. vi har om...mulitkutlrisme, ominnvandring og utvandring. foruten dette så spiller jeg mye gitar og tar masse bilder. Hvis noen vil se mine bilder så kan de sende meg p, eller personlig melding (eg tror jeg skrev det feil ) for å få en flickr.com link Nå, hvordan gikk det spørr jeg meg selv. Jeg tror det gikk ganske bra xD Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 jeg er ikke sp god tilk p skrive i blinde, men det går greit tror jeg. griunnen lan ære at jwf awe doe myw nws i eARrhwr. Å FY FAEN haha riktig: Jeg er ikke så god til å skrive i blinde, men det går greit tror jeg. Grunnen kan være at jeg ser for mye ned i tastaturet. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hihi, dere suger rævåll. Jeg eier så jævlig i å ksrive i blinde, hvis det var en konkurranse ville jeg vunnet. hører på soilwork albumet - sworn to a great divine. uansett, sitter å ser litt på viva la bam. FANCYAPTNS FTW! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 "Å skrive i blinde er da ikke noe vanskelig, de fleste ser ikke på tastaturet når de skriver uansett, så det er ikke noen merkverdig forskjell. Husker når jeg var liten og så på at pappa skrev på datamaskinen, jeg var helt forbeuset over at han skrev så raskt og at han klarte å skrive uten å se på tastaturet. Merkelige saker. Nå som jeg derimot har spilt en del spill, deriblant diablo, så har jeg lært meg ganske bra å skrive uten å se på tastaturet, fordi man må være rask å skrive i slike spill. Det var en gang en person som het Pelle. Pelle hadde en båt som han dro ut på kjøen med, denne båten var 25 meter lang og 55 meter høy. En gang han var ute til havs møtte han en liten kamel, denne kamelen var sint fordi den ikke hadde noe vann, og den var tørst. Pelle forstod dette og gav kamelen vann fordi han hadde Evian på mange flasker. Kamelen ble glad og Pelle dro videre til sesam stasjon der han møtte den lille blå fuggelen, og han Max Mekker. Max var pedofil og tafset konstant på Pelle, men Pelle gjorde ikke mostand. Nå kom den lille gule fuggelen og hun så at Max tafset på pelle. Den lille ufgglene så dette og rope på Bjarne, Bjarne var også edofil så han ble med Max og tafset videre på Pelle. THe End." Lenke til kommentar
neadii Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) halla balla jeg kaller meg neadii på diskusjon.no og mange andre stedet på nettet := edit: skrev allt riktig, uten om smileyen, skriver dette også i blinde!! Endret 14. november 2007 av neadii Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg elsker egg, egg er livt . Dt er en lamper på bordet!! omfg hjelp! *Skrevet i blinde* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg