Gå til innhold

skrive i blindet

Wut?

Anbefalte innlegg

Skriver også på laptop nå, så det er litt uvant, men har vært flink å lært meg til å ikke se på tastaturet mens jeg skriver. Så det blir naturlig ettervært. Akkurat det samme som å spille gitar uten å se på. Øvelse gjør mester.. Fins forresten tastatur som er helt svarte. :)

{Skrevet uten å se på]

Edit: Glapp visst på den siste der.. Bruker ikke talltastene så ofte.. ^^

Endret av BrightSide
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er da ikkje så vanskelig å skrive uten å se på tastaturet, vel?

Selv har jeg trent meg på det ved hjelp av diverse touch-programmer, siden de vanligvis lager en lyd når en skriver feil, men jeg kunne trenge litt mer trening.

Edit: Men det er lettere på flate tastatur ala det på laptoper, spør du meg.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Er ingen problemer med å skrive riktig når man har lært seg touchmetoden, selv bruker jeg ikke touchmetoden, men jeg skriver allikavel uten å se på tastaturet. Så lenge man vet hvor knappene er så går det greit, bare man skriver masse så kommer det av seg selv, var ihvertfall det som skjedde med meg. Alt skrevet i blindet BTW.

Lenke til kommentar

Tror folk snakker om litt forskjellige ting her?

Forskjell på å skrive uten å se på tastaturet mens du skriver, og å faktisk LUKKE øynene og ikke se i det hele tatt :p

Hmm, jeg tar en liten test på dette med å lukke øynene.. føler at det går veldig bram, faktisk. Nå tror jeg atr det kom en feil. Gar tenket å se litt tvserier nå.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg har noen problemer med å skrive i blinde. Jeg kjenner seroæst tastaturet mitt ut og inn i blinde. Eller kanskje nesten. Jeg tror jeg skrev seriøst feil tidligere i samtalen. Bare for å få skrrive litt lengre så vil jeg fortelle hva som skjer her og nå. Jeg sitter på en blå kontorstol og vipper fremover. I munnen min har jeg en vannflaske som jeg sutter på, litt ekkelt ja, men jeg gjør det alikevel. I resten av rommet sitter fem kamerater (skal jeg skrive med tall eller bokstaver?) som ser på Pulp Ficition. Jeg har selv sett den over 30 ganger og kan så å si hele filmen utenatt, men det gjør den ikke til en dårligere film. PC-en min piper veldig ille. Det er ganske varmt her siden jeg har fyrt sånn i ovnen. Etterpå satser jeg på at vi skal spille litt guitar hero 1\2 eller the 80's spillet. Jeg har en IKT lærer som heter Hasse. Ganske stilig fyr. Imorgen har jeg gym og internasjonal-engelskprøve. Den går nok bra. vi har om...mulitkutlrisme, ominnvandring og utvandring. foruten dette så spiller jeg mye gitar og tar masse bilder. Hvis noen vil se mine bilder så kan de sende meg p, eller personlig melding (eg tror jeg skrev det feil :p) for å få en flickr.com link :p

Nå, hvordan gikk det spørr jeg meg selv. Jeg tror det gikk ganske bra xD

Lenke til kommentar

jeg er ikke sp god tilk p skrive i blinde, men det går greit tror jeg. griunnen lan ære at jwf awe doe myw nws i eARrhwr.

Å FY FAEN :ph34r:

haha

riktig:

Jeg er ikke så god til å skrive i blinde, men det går greit tror jeg. Grunnen kan være at jeg ser for mye ned i tastaturet.

Lenke til kommentar

"Å skrive i blinde er da ikke noe vanskelig, de fleste ser ikke på tastaturet når de skriver uansett, så det er ikke noen merkverdig forskjell. Husker når jeg var liten og så på at pappa skrev på datamaskinen, jeg var helt forbeuset over at han skrev så raskt og at han klarte å skrive uten å se på tastaturet. Merkelige saker.

Nå som jeg derimot har spilt en del spill, deriblant diablo, så har jeg lært meg ganske bra å skrive uten å se på tastaturet, fordi man må være rask å skrive i slike spill.

Det var en gang en person som het Pelle. Pelle hadde en båt som han dro ut på kjøen med, denne båten var 25 meter lang og 55 meter høy. En gang han var ute til havs møtte han en liten kamel, denne kamelen var sint fordi den ikke hadde noe vann, og den var tørst. Pelle forstod dette og gav kamelen vann fordi han hadde Evian på mange flasker. Kamelen ble glad og Pelle dro videre til sesam stasjon der han møtte den lille blå fuggelen, og han Max Mekker. Max var pedofil og tafset konstant på Pelle, men Pelle gjorde ikke mostand. Nå kom den lille gule fuggelen og hun så at Max tafset på pelle. Den lille ufgglene så dette og rope på Bjarne, Bjarne var også edofil så han ble med Max og tafset videre på Pelle.

THe End."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...