Wut? Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 HVOr øangt kan FU skrive i blindet? EDIT: Hvor langt kan du skrive i blindet? Uten at leif kommer? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 jeg trir ikke at hef jab sjeuve søelif lanfe dlr hwf vinnwe Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvor langt kan du skrive i blinde? Uten at leif besøker meg? Lenger enn dette iallfall. Har gått helt fint til nå. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jeg fpr det ujje tuk,.. må nok øve mer. Det er ganske morsomt dette, forresten. Wow nå har jeg skrevet mye bra i vliibnde. Å, jeg har skills- Dette var gøt. Cirkelig. nå skriver jef ganske fort i blinde, Uef er imponert over meh selv. Dette var gøt. Hurra. Jaja, det går helt automatsk.Helt feildeirr er det ikke, men jaja. Lalalam hef gar det glt. JHef gører på vamp nå. Det er etr ganse bra band. 'Også liker jegf datamus og tsasyayur. og høyttakere soim ikke suger. Nå skriver jeg litt vanlig for å se på forskjellen. Den er ganske stor, faktisk. Merkelig, siden jeg ikke trenger å se på tastaturet i det hele tatt. Ok, her skal det skrives. jeg liker ost og poteter og masse annet, men ikke de som vor i redet til andre rovdugler. Men hvor enn jeg vborm er det alltid et fotvalllah sim vil ødelegge fdreden. Ok, her trengs det øving. Endret 14. november 2007 av someOen Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg tror greien med "edit" er at man skal redigere innlegget før man skriver det. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei jeg heter ÆÆÆÆÆÆÆÆ Og jeg har skrevet dette i bilde, akkuratt nå ser jeg på Ghost Whisperer på TVnorge tror jeg, eller så er det tv2 ... Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Litt uvant å skrive på laptopen, men vonar det går. So far so good i alle fall. Har sølt litt jiuice i tastaturet, så nokon av knappane heng att... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg tror greien med "edit" er at man skal redigere innlegget før man skriver det.du tror feil. (Jeg skrev dette u blinet utrkig nok.) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Trodde de fleste her skrev uten å se på tastaturet, jeg. Ikke vanskelig å lære seg. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Fantastisk nyttig tråd! Er jo ikke noe problem å skrive i blinde hvis du har litt erfaring med å skrive på tastatur ( dette er skrevet i blinde). Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hvis jeg bare ser med side synet mitt blir det plutselig mye lettere enn hcis jeg lukker øynene.k Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er da ikke noe stress å skrive i blinde da.. (Oj, klarte det jo) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 OT-baren når nye høyder. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Å skrive i blindet er da ingen sak det er sp lett som bare det. Det er bare p se fkr deg rasrarjter sø gar detr sl, em øegk. ( Jo lenge og sakte jeg skriver jo mer feil ) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg kabn sjrice hansje kangd nmeb uimme op bnarbar data... På norsk: Jeg kan skrive lang men ikke på bærbar data... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 FUnker helt fint dette ja, ingen problemer.- Skriver en del uten å se på tastaturet, så det går som regel bra.. Olle 100% feilfritt da, men ,en... Epoc fail tåd! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Oi det ble faktisk opprettet en egen tård om å skrive i blinde. Stilig. satster på at det ikke blir for mange leifer i denne teksten. er nemlig rimelig skjelden jeg har bruk for å skrive i blinde. jaja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg fpr det ujje tuk,.. må nok øve mer. Det er ganske morsomt dette, forresten. Wow nå har jeg skrevet mye bra i vliibnde. Å, jeg har skills-Dette var gøt. Cirkelig. nå skriver jef ganske fort i blinde, Uef er imponert over meh selv. Dette var gøt. Hurra. Jaja, det går helt automatsk.Helt feildeirr er det ikke, men jaja. Lalalam hef gar det glt. JHef gører på vamp nå. Det er etr ganse bra band. 'Også liker jegf datamus og tsasyayur. og høyttakere soim ikke suger. Nå skriver jeg litt vanlig for å se på forskjellen. Den er ganske stor, faktisk. Merkelig, siden jeg ikke trenger å se på tastaturet i det hele tatt. Ok, her skal det skrives. jeg liker ost og poteter og masse annet, men ikke de som vor i redet til andre rovdugler. Men hvor enn jeg vborm er det alltid et fotvalllah sim vil ødelegge fdreden. Ok, her trengs det øving. Flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg