motorkongen Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei!! Takker for en kongeside!!! her er noen forslag til noen bilder du kan legge inn på hjemmesiden din!!! gå inn på www.iform.no og gå deretter inn på Profiler... Lagr noen av bildene av kroppsbyggerne og legg dem ut på sida! Det er mange som vil ha kroppsbyggerbilder... på forhånd takk! Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hvorfor i pokker kan du ikke ta dette på PM? Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 åååå så sint!!!!!! Lenke til kommentar
Magz Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 trukke det azzz. sorry. Men jeg skal se om jeg kan legge inn noen flere bilder av damer og biler osv. 8) Lenke til kommentar
Magz Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Vis du lager bildene, til 120 x 160 og lagre dem som Gif eller jpg, vis du ikke vet åssen du skal få dem til å bli bra kvalitet, og send dem til meg på [email protected],så skall jeg uplade dem på siden sånn at du kan laste dem ned. 8) Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 har sendt deg noen bilder... legg dem ut fort er du snill..... venter i spenning** Lenke til kommentar
Magz Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Nå har jeg lagt ut bildene du sende, sorry at det tokk litt tid men kom ikke inn på server før nå. Noen av bildene ble ikke så veldig bra , fordi størelsene på bildene var helt feil. men de ble ganske bra Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 takk..... Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 jeg har sendt deg flere bilder av forskjellige damer!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå