Zeph Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Eg har planar om å opprette ei heimeside, forum, blogg eller liknande til familie/slekt. Punkter som må være med: - Det må være privat, brukarnavn og passord for å vise innhaldet samt legg til nytt. - Brukarvennlighet, det skal brukast personar frå 13-70 år, enkelt og lett. - Ikkje for "offentleg forum"-preg, jo meir intimt og kjekt jo betre. Har sett for meg ein slags kombinasjon av forum og blogg. Hovudsakleg blogg, med ei hovudside der dei siste innlegga blir vist. Eg må kunne opprette nye kategoriar, men det hadde vore greit om hovudsida hadde fått inn alt som blir posta i alle kategoriane. Forumdelen kjem inn ved at alle må ha brukarnavn og passord for å kome inn samt skrive innlegg. I ein vanleg blogg kan kun eigaren opprette nye innlegg, eg må ha ei side der alle kan opprette nye innlegg, utan å ha adminrettighetar. Som admin må eg kunne godkjenne alle søknader for nye brukarar. Finnes det noko sånt som dette? Programmering kan eg fint lite om, men har rota litt med heimesider, basic HTML og bruk av FTP før. Aller helst kunne eg tenkt meg eit ferdig program, eventuelt nettside med ferdig oppsett der eg kan velge design og oppsett. Endret 14. november 2007 av Zeph Lenke til kommentar
semafor Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Du beskriver Wordpress på en prikk, med en plugin som heter Registered only. Det finnes i tillegg tusenvis av Wordpress-temaer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Supert! Takk skal du ha. Er det mykje jobb å setje seg inn i og setje opp dette om eg får kjøpt meg eit webhotell? Kor stor plass er eventuelt nødvendig? Såg på dvchost.no og domeneshop.no, såg ut som greie webhotell. Førsteprioritet er å få det opp og gå, så kan eg heller putle med layout og design etterkvart mens det er i drift. Har som sagt svært lite erfaring på området. Lasta ned wordpress og plug-in-saken, men det sa meg fint lite. Skal sjå kva eg finn av guider der ute. Endret 15. november 2007 av Zeph Lenke til kommentar
semafor Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg pleier å anbefale one.com. Wordpress tar vel noen par MB, men tror du skal slite med å bruke opp 1GB på webhotellet til f. eks. one.com. Det er ikke vanskelig å sette deg inn i Wordpress. Det er litt prøving, feiling og lesing som alltid. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) One.com såg bra ut. Pønsker ut domene nå, men eg har eit kjapt spørsmål. Om eg bestiller eit webhotell med domene på One.com, kan eg kjøpe fleire domene og bruke same webhotell? Fant ikkje noko om dette på sidene til one.com. Kan eg kjøpe domene frå one.com utan webhotell? Kan eg eventuelt kjøpe domene ein anna stad og bruke same webhotell? Eks: Eg kjøper www.heioghopp.net med 1GB pluss www.heisannsveisann.net og bruker webhotellet til den første. Edit: Fant ut at one.com ikkje tilbyr dette. http://www.one.com/no/support/faq/kan-jeg-...samme-webhotell Endret 15. november 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Prøv freehostia, da... De har både domener og gratise subdomener Lenke til kommentar
semafor Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, dessverre. Jeg bruker domeneshop til mine domener som skal peke mot one. Sikkert litt rotete, men one.com er gull. Er det noe, så spør. Det finnes og en Wordpress FAQ her på forumet. Lykke til, Zeph. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå